Akademia Twórców Gier: Zobacz najlepsze prace

Redakcja gra.pl
Wideo
od 16 lat
Ile trzeba włożyć pracy, żeby zrobić dobry poziom w grze? Przekonało się o tym blisko 12 000 ludzi, którzy przez 2 miesiące brali udział w elektronicznym szkoleniu z projektowania poziomów gier.

Akademię Twórców Gier zorganizowała polska firma Techland, która ma na swoim koncie takie gry jak seria Call of Juarez czy Dead Island. Ma też własny silnik graficzny – Chrome Engine. Z niego korzystali wszyscy członkowie Akademii Twórców Gier. Zarejestrowało się blisko 12 tysięcy osób, a ponad 8 tysięcy podjęło się rozwiązania testów sprawdzających zdobytą wiedzę.

– Nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań: to uczestnicy kursu sami ustawili poprzeczkę jakości i ustawili ją dosyć wysoko – komentuje Adrian Sikora, Level Design Lead w Techlandzie i merytoryczny opiekun kursu. – W niektórych przypadkach poziom dopracowania był wprost zaskakujący. Autorzy poświęcili dużo czasu na przemyślenie i uzyskanie wrażenia, jakie chcieli wywrzeć na grającym. Stworzone środowisko jest spójne, opowiada historię i zaskakuje.

Zresztą zobaczcie sami:

Więcej wyróżnionych prac znajdziecie tutaj. A Techland już zapowiedział, że pracuje nad kolejnymi blokami tematycznymi Akademii Twórców Gier. 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gra.pl Gra.pl