Jeżeli twórcy gry Assassin's Creed Unity spełnią wszystkie obietnice, to już 28 października trafimy do jednego z najlepiej zrobionych i najładniejszych miast w historii gier.
W roli przewodnika: Alex Amancio, dyrektor kreatywny gry. Główne punkty programu zwiedzania to wirtualny Paryż z katedrą Notre Dame. Prace nad jej cyfrową wersją trwały rok, więc jest co zwiedzać. Atrakcje dodatkowe to możliwości nowej wersji silnika graficznego Anwil (jak na przykład zaawansowany algorytm mapowania odbić), nowe rozwiązania w grze i cała masa detali, na które zwraca uwagę przewodnik. Do tego spotkanie z mieszkańcami miasta i poznanie ich zwyczajów.
Wycieczkę kończy pokaz możliwości monsieur Arno, czyli głównego bohatera gry:
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.