W dobie powszechnej cyfryzacji znaczna część naszego życia przeniosła się do sieci. Najczęściej z nowych rozwiązań korzystamy przy tym w formie mobilnej, czyli za sprawą aplikacji mobilnych, dzięki czemu mamy dostęp do naszych kont czy zasobów zawsze i wszędzie.
Problemy zaczynają się jednak, gdy coś bardzo dla nas istotnego ulega awarii, jak ma to miejsce obecnie.
Awaria aplikacji IKO w Banku PKO BP
Tuż po godzinie 13:00 czasu poleskiego zaczęły masowo napływać zgłoszenia o awarii w banku PBO BP, czyli jednego z największych banków w Polsce.
Sprawa jest na tyle poważna, że w ciągu zaledwie godziny ilość zgłoszeń wyniosła ponad dwa tysiące. Po godzinie 15:00 ilość zgłoszeń spadła, ale wciąż napływają nieliczne sygnały, co oznacza, że awaria nie została jeszcze całkiem usunięta i wciąż mogą pojawiać się problemy. Systematycznie można postępy śledzić m.in. dzięki serwisowi Downdetector, informującego o wszelkiego typu awariach w sieci.
Okazuje się jednak, że zgłaszane kłopoty nie dotyczą samego funkcjonowania banku PBO BP, ale jednej z jego najważniejszych w dzisiejszych czasach opcji. Chodzi oczywiście o aplikację mobilną IKO, za pomocą której tysiące Polaków korzysta ze swych kont, dokonując przelewów i nadzorując historię płatności. Jest to szczególnie problematyczne, gdyż z powodu awarii część użytkowników nie może się w aplikacji nawet zalogować na konto, a co dopiero zrobić cokolwiek za jego pośrednictwem, nawet w nagłej potrzebie. Na ten moment radzimy korzystać z obsługi konta za pośrednictwem komputerów, a nie smartfonów.
Sprawdź też:
Ceny w Polsce zaskoczyły fanów Apple
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?