Awaria jednego z największych banków w Polsce – co się dzieje? Klienci nadsyłają zgłoszenia

Anita Persona
Aplikacja mobilna banku PKO BP uległa awarii. Masowe złloszenia klientów.
Aplikacja mobilna banku PKO BP uległa awarii. Masowe złloszenia klientów. Tech Daily/Unsplash
Awaria w jednym z największych banków w Polsce wywołała poruszenie wśród jego klientów. Nie działa jedna z jego najważniejszych obecnie opcji, a użytkownicy masowo nadsyłają zgłoszenia o problemach. Co się dzieje i z czym dokładnie są kłopoty? Sprawdź.

W dobie powszechnej cyfryzacji znaczna część naszego życia przeniosła się do sieci. Najczęściej z nowych rozwiązań korzystamy przy tym w formie mobilnej, czyli za sprawą aplikacji mobilnych, dzięki czemu mamy dostęp do naszych kont czy zasobów zawsze i wszędzie.

Problemy zaczynają się jednak, gdy coś bardzo dla nas istotnego ulega awarii, jak ma to miejsce obecnie.

Awaria aplikacji IKO w Banku PKO BP

Tuż po godzinie 13:00 czasu poleskiego zaczęły masowo napływać zgłoszenia o awarii w banku PBO BP, czyli jednego z największych banków w Polsce.

Sprawa jest na tyle poważna, że w ciągu zaledwie godziny ilość zgłoszeń wyniosła ponad dwa tysiące. Po godzinie 15:00 ilość zgłoszeń spadła, ale wciąż napływają nieliczne sygnały, co oznacza, że awaria nie została jeszcze całkiem usunięta i wciąż mogą pojawiać się problemy. Systematycznie można postępy śledzić m.in. dzięki serwisowi Downdetector, informującego o wszelkiego typu awariach w sieci.

Screen z wykresem zgłoszeń o awarii
Klienci Banku PKO BP zgłaszają masowo awarię aplikacji mobilnej IKO. Downdetector

Okazuje się jednak, że zgłaszane kłopoty nie dotyczą samego funkcjonowania banku PBO BP, ale jednej z jego najważniejszych w dzisiejszych czasach opcji. Chodzi oczywiście o aplikację mobilną IKO, za pomocą której tysiące Polaków korzysta ze swych kont, dokonując przelewów i nadzorując historię płatności. Jest to szczególnie problematyczne, gdyż z powodu awarii część użytkowników nie może się w aplikacji nawet zalogować na konto, a co dopiero zrobić cokolwiek za jego pośrednictwem, nawet w nagłej potrzebie. Na ten moment radzimy korzystać z obsługi konta za pośrednictwem komputerów, a nie smartfonów.

Sprawdź też:

od 7 lat
Wideo

Ceny w Polsce zaskoczyły fanów Apple

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
wojtuś
Teraz popatrzmy jak wyglądają ogłoszenia o pracę np. "To stanowisko może być Twoje, jeśli:

doświadczenie w pracy w roli architekta aplikacyjnego lub korporacyjnego,

znasz wzorce projektowe oraz zagadnienia z obszaru infrastruktury IT,

znasz zagadnienia z obszaru integracji systemów korporacyjnych,

masz wiedzę z obszaru nowoczesnych trendów i wyzwań IT

masz doświadczenie w budowaniu lub pracy z rozwiązaniami mikroserwisowymi,

mile widziana znajomość rozwiązań chmur Azure, GCP

mile widziana znajomość niektórych naszych narzędzi: openshift, Ansible, Terraform RabbitMQ Redis, nginx "

Takich metod używają podczas rekrutacji.

Wynik jest taki.

Nie wiem jak można inwestować w spółkę która nie jest skuteczna.
Wróć na gra.pl Gra.pl