Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie. Co warto wiedzieć na początek?

DW
Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie, zmiany w dodatkach do broni i zmiany statystyk. Co warto wiedzieć na początek?
Call of Duty: Warzone SEZON 3. Nowa mapa, nowe bronie, zmiany w dodatkach do broni i zmiany statystyk. Co warto wiedzieć na początek? Raven Software
Warzone SEZON 3. Wieczorem 22 kwietnia rozpoczął się 3. sezon Call of Duty Warzone - najpopularniejszego battle royala, który zgromadził aż 100 milionów graczy. Darmowa gra akcji po raz kolejny zabiera nas do Verdańska, ale nieco odmienionego. Pojawiły się też nowe modele broni, a także wiele zmian w obecnych już w grze. Zobacz listę zmian trzeciego sezonu Warzone!

Warzone sezon 3. Jakie zmiany?

Nowa mapa
Raven Software i Activision zapowiedziały kolejny sezon popularnego battle royala bombą. I to dosłownie. Na rozgrywanej bowiem od roku mapie Verdańska gracze mierzyli się ze sobą przez cały czas. Od jakiegoś czasu gracze otrzymywali powiadomienia o zagrożeniu atomowym. Z dnia na dzień w coraz większej liczbie lokacji pojawiały się plagi zombie. Ostatecznie, podczas wieczornego eventu 21 kwietnia, opanowały one całą mapę, a Verdańsk został obrócony w pył za pomocą jednej atomówki.

Wieczorem 22 kwietnia otrzymaliśmy za to wstęp do nowego sezonu. Ten przenosi nas do... Verdańska, ale w roku 1984. Otrzymaliśmy więc bardzo podobną mapę do poprzedniej edycji, z tym, że pojawiło się na niej wiele nowości (czy też starości). Odmieniony stadion, zupełnie nowe budynki, kilka nowych lokacji i wiele innych. Wszystko to osadzone w czasach Zimnej Wojny.

Patch notes
W końcu! Dopiero po ponad roku od pierwszych gier w gronie 150 graczy, otrzymali oni jasny komunikat zmian w postaci patch notesów. Gracze nie muszą już zgadywać, która broń będzie mocniejsza po łatce, która będzie słabsza, a która kompletnie zepsuta. Wszystko zostało szczegółowo opisane przez Raven Software, które nie dość, że zaczęło się skrupulatnym przedstawianiem danych, to w dodatku o wiele szybciej reaguje na meta-grę. Choćby pistolety Sykov, które zostały osłabione zaledwie trzy dni po ich globalnym odkryciu.

Oto lista większych zmian w sezonie numer 3:

  • Technologia NVIDIA DLSS jest już dostępna w Call of Duty®: Warzone na PC

  • Gracze z kartami graficznymi NVIDIA GeForce RTX mogą włączyć NVIDIA DLSS, aby zwiększyć wydajność i grać w wyższych rozdzielczościach i ustawieniach graficznych.

  • Opcja włączonego mikrofonu w całym lobby na koniec gry została wyłączona w trybach z nieskończoną mechaniką odradzania się.

  • Tabela rangi gracza będzie teraz wyświetlać prawidłowe ikony rangi w raporcie po akcji.

    ROZGRYWKA

  • Leżące w mieście łupy znacznie się zmieniły. Od teraz ze skrzynek wyskakują wyłącznie bronie z Black Ops Cold War, w tym nowy szwajcarski karabin snajperski K31 i pistolet maszynowy PPSh-41

  • Jako schematy pojawią się tylko legendarne bronie

  • Gracze nie otrzymują już obrażeń podczas używania tarczy balistycznej w zwarciu, ani w momencie, gdy gracz otrzyma uderzenie termitem.

  • Przyczepienie Semtexu do gracze będzie teraz zawsze powodować jego powalenie.

    USUNIĘTE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd z większością luf Cold War, w których strzelanie z biodra i kołysanie się podczas ADS były zwiększane, choć nie powinny.

  • Naprawiono błąd z niektórymi optykami ZRG 20 mm, które wyłączały możliwość wstrzymania oddechu.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że po śmierci niektóre łupy spadały w bliskiej odległości.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz został powalony podczas zmiany miejsca w pojeździe, stawał się niewrażliwy na obrażenia / niewidzialny.

  • Naprawiono błąd powodujący, że opcja losowego wyboru operatora wybierała tylko operatorów Koalicji z Modern Warfare.

  • Naprawiono błąd, który powodował, że czwarty cel misji operatora Bakera nie był prawidłowy.

  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre modele operatorów wyglądały na bezgłowe podczas korzystania z FFAR 1.

    BRONIE

  • Nazwy amunicji zostały zaktualizowane dla broni Cold War.

  • Celownik FFAR 1 został zaktualizowany, aby pasował do innych karabinów szturmowych.

    Nowe bronie:

  • PPSh-41: SMG - Poziom 15 battle passa.

  • Swiss K31: Sniper Rifle - Poziom 31 battle passa.

    Karabiny szturmowe:

  • Cold War AK-47 - Wzór odrzutu AK-47 z Cold Wara sprawił, że jego wady były znacznie bardziej widoczne niż zalety. Wygładzono jego odrzut, aby był łatwiejszy do kontrolowania. Jeśli jesteś celny lub dobrze radzisz sobie z odrzutem, to AK-47 z Cold Wara będzie teraz dość skuteczny na większości dystansów.

  • FARA 83
    Zwiększono minimalne obrażenia z 25 do 26
    Zmniejszono maksymalne obrażenia z 33 do 31
    Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 17%
    Zmieniono wzór odrzutu

    Jako szybkostrzelny AR ze stosunkowo silnym odrzutem, uznano, że FARA 83 i FFAR 1 za bardzo się pokrywają. Zmniejszono jego odrzut i poprawiono jego profil obrażeń, aby był bardziej opłacalny na średnim dystansie.

  • FFAR 1
    Zmniejszono maksymalne obrażenia z 30 do 27
    Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 15%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,1 na 1
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 na 1
    Prędkość ADS nieznacznie spadła

    Dzięki dużym obrażeniom, szybkostrzelności i konkurencyjnej wielkości magazynka, FFAR 1 cieszył się od dawna dużym zainteresowaniem na krótkim i średnim dystansie. Kiedy broń jest tak bezwzględnie skuteczna, że likwiduje praktycznie całą kategorię broni z użytku, należy się nią zająć. FFAR 1 pozostanie przyzwoitą opcją po tej zmianie, ale teraz powinien być preferowanym stylem gry, a nie koniecznością.

  • Groza
    Lekko zwiększony odrzut
    Prędkość ADS nieznacznie spadła
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,3 na 1,1

    Ta zmiana jest raczej środkiem ostrożności. W przypadku braku FFAR 1 spodziewamy się, że Groza otrzyma duży buff, aby zająć jego miejsce. Raven Software zamierza, aby Groza była na tyle groźnym karabinem, co FFAR 1.

  • Krig 6
    Mnożnik obrażeń głowy zmieniony z 1,4 na 1,5
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,3
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1
    Zmieniono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1 na 1,1

    Krig 6 od dawna był w cieniu innych gwiazd w kategorii AR. Ta zmiana pozwoli na bardziej konkurencyjny czas zabijania, biorąc pod uwagę, że strzały padają w odpowiednie części ciała.

  • QBZ-83
    Zwiększona prędkość ruchu
    Zwiększona prędkość ruchu ADS
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,2
    Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1

    QBZ otrzymał nieco większą mobilność, dzięki czemu opłacalne będzie strzelanie i poruszanie się jednocześnie.

    Pistolety maszynowe:

  • LC10
    Prędkość pocisku nieznacznie wzrosła

  • Mac-10
    Zmniejszono maksymalne obrażenia o 1

    To kolejna zapobiegawcza zmiana mająca na celu promowanie różnorodności. Mac-10 jest zarówno popularny, jak i przyjemny w użyciu. Częścią tego, co sprawia, że ​​gra na Mac-10 jest uczciwa, jest to, że jego zalety są porównywalne z wadami. W tym miejscu pojawiają się umiejętności gracza. Wiedza o tym, kiedy i na jaką broń należy zamienić się podczas starcia, jest aspektem wysokich umiejętności. Chociaż ta zmiana zwiększa czas zabijania Mac-10 tylko o około 10%, jest to dobre miejsce, aby zachęcić do nieco większych zmian w kategorii SMG.

    Karabiny snajperskie:

  • Pellington, 703
    Zwiększona prędkość ADS
    Czas wyciągania broni nieznacznie się wydłużył

    Karabiny taktyczne

  • AUG Cold War
    Czas między seriami wydłużony o 33%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,3

  • M16
    Czas między seriami zwiększony o 10%
    Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,1

    AUG i M16 były w stanie osiągnąć wysoką szybkostrzelność, która pozwoliła jego posiadaczowi zanegować niezbędny filar identyfikacyjny karabinów seryjnych - celność. Ze względu na ich ekstremalną szybkostrzelność i zadającą potworne obrażenia serię, strzały nie musiały być nawet wyjątkowo celne, aby powalały rywala. Dzięki tej zmianie i dużym zmianom luf w dodatkach do broni, szybkostrzelność jest teraz właściwie wyważona między celnością, obrażeniami i szybkostrzelnością.

Nie da się ukryć, że branża gier wideo zajmuje coraz więcej miejsca na rynku rozrywki, a co za tym idzie - z roku na rok otrzymuje coraz większy kawałek zielonego ($$$) tortu. Obecnie stworzenie wysokobudżetowej gry na kilkadziesiąt godzin to koszt rzędu kilkudziesięciu milionów dolarów. Są jednak produkcje, które pochłonęły znacznie większe sumy i niekoniecznie się zwróciły. Oto TOP 10 gier z największym budżetem. UWAGA: braliśmy pod uwagę koszt biorący poprawkę na inflację.

Top 10 gier z największym budżetem. Było warto?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl