Warzone sezon 3. Jakie zmiany?
Nowa mapa
Raven Software i Activision zapowiedziały kolejny sezon popularnego battle royala bombą. I to dosłownie. Na rozgrywanej bowiem od roku mapie Verdańska gracze mierzyli się ze sobą przez cały czas. Od jakiegoś czasu gracze otrzymywali powiadomienia o zagrożeniu atomowym. Z dnia na dzień w coraz większej liczbie lokacji pojawiały się plagi zombie. Ostatecznie, podczas wieczornego eventu 21 kwietnia, opanowały one całą mapę, a Verdańsk został obrócony w pył za pomocą jednej atomówki.
Wieczorem 22 kwietnia otrzymaliśmy za to wstęp do nowego sezonu. Ten przenosi nas do... Verdańska, ale w roku 1984. Otrzymaliśmy więc bardzo podobną mapę do poprzedniej edycji, z tym, że pojawiło się na niej wiele nowości (czy też starości). Odmieniony stadion, zupełnie nowe budynki, kilka nowych lokacji i wiele innych. Wszystko to osadzone w czasach Zimnej Wojny.
Patch notes
W końcu! Dopiero po ponad roku od pierwszych gier w gronie 150 graczy, otrzymali oni jasny komunikat zmian w postaci patch notesów. Gracze nie muszą już zgadywać, która broń będzie mocniejsza po łatce, która będzie słabsza, a która kompletnie zepsuta. Wszystko zostało szczegółowo opisane przez Raven Software, które nie dość, że zaczęło się skrupulatnym przedstawianiem danych, to w dodatku o wiele szybciej reaguje na meta-grę. Choćby pistolety Sykov, które zostały osłabione zaledwie trzy dni po ich globalnym odkryciu.
Oto lista większych zmian w sezonie numer 3:
Technologia NVIDIA DLSS jest już dostępna w Call of Duty®: Warzone na PC
Gracze z kartami graficznymi NVIDIA GeForce RTX mogą włączyć NVIDIA DLSS, aby zwiększyć wydajność i grać w wyższych rozdzielczościach i ustawieniach graficznych.
Opcja włączonego mikrofonu w całym lobby na koniec gry została wyłączona w trybach z nieskończoną mechaniką odradzania się.
Tabela rangi gracza będzie teraz wyświetlać prawidłowe ikony rangi w raporcie po akcji.
ROZGRYWKA
Leżące w mieście łupy znacznie się zmieniły. Od teraz ze skrzynek wyskakują wyłącznie bronie z Black Ops Cold War, w tym nowy szwajcarski karabin snajperski K31 i pistolet maszynowy PPSh-41
Jako schematy pojawią się tylko legendarne bronie
Gracze nie otrzymują już obrażeń podczas używania tarczy balistycznej w zwarciu, ani w momencie, gdy gracz otrzyma uderzenie termitem.
Przyczepienie Semtexu do gracze będzie teraz zawsze powodować jego powalenie.
USUNIĘTE BŁĘDY
Naprawiono błąd z większością luf Cold War, w których strzelanie z biodra i kołysanie się podczas ADS były zwiększane, choć nie powinny.
Naprawiono błąd z niektórymi optykami ZRG 20 mm, które wyłączały możliwość wstrzymania oddechu.
Naprawiono błąd, który powodował, że po śmierci niektóre łupy spadały w bliskiej odległości.
Naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz został powalony podczas zmiany miejsca w pojeździe, stawał się niewrażliwy na obrażenia / niewidzialny.
Naprawiono błąd powodujący, że opcja losowego wyboru operatora wybierała tylko operatorów Koalicji z Modern Warfare.
Naprawiono błąd, który powodował, że czwarty cel misji operatora Bakera nie był prawidłowy.
Naprawiono błąd powodujący, że niektóre modele operatorów wyglądały na bezgłowe podczas korzystania z FFAR 1.
BRONIE
Nazwy amunicji zostały zaktualizowane dla broni Cold War.
Celownik FFAR 1 został zaktualizowany, aby pasował do innych karabinów szturmowych.
Nowe bronie:
PPSh-41: SMG - Poziom 15 battle passa.
Swiss K31: Sniper Rifle - Poziom 31 battle passa.
Karabiny szturmowe:
Cold War AK-47 - Wzór odrzutu AK-47 z Cold Wara sprawił, że jego wady były znacznie bardziej widoczne niż zalety. Wygładzono jego odrzut, aby był łatwiejszy do kontrolowania. Jeśli jesteś celny lub dobrze radzisz sobie z odrzutem, to AK-47 z Cold Wara będzie teraz dość skuteczny na większości dystansów.
FARA 83
Zwiększono minimalne obrażenia z 25 do 26
Zmniejszono maksymalne obrażenia z 33 do 31
Maksymalny zasięg obrażeń zwiększony o 17%
Zmieniono wzór odrzutuJako szybkostrzelny AR ze stosunkowo silnym odrzutem, uznano, że FARA 83 i FFAR 1 za bardzo się pokrywają. Zmniejszono jego odrzut i poprawiono jego profil obrażeń, aby był bardziej opłacalny na średnim dystansie.
FFAR 1
Zmniejszono maksymalne obrażenia z 30 do 27
Maksymalny zasięg obrażeń zmniejszony o 15%
Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,1 na 1
Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,1 na 1
Prędkość ADS nieznacznie spadłaDzięki dużym obrażeniom, szybkostrzelności i konkurencyjnej wielkości magazynka, FFAR 1 cieszył się od dawna dużym zainteresowaniem na krótkim i średnim dystansie. Kiedy broń jest tak bezwzględnie skuteczna, że likwiduje praktycznie całą kategorię broni z użytku, należy się nią zająć. FFAR 1 pozostanie przyzwoitą opcją po tej zmianie, ale teraz powinien być preferowanym stylem gry, a nie koniecznością.
Groza
Lekko zwiększony odrzut
Prędkość ADS nieznacznie spadła
Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1,3 na 1,1Ta zmiana jest raczej środkiem ostrożności. W przypadku braku FFAR 1 spodziewamy się, że Groza otrzyma duży buff, aby zająć jego miejsce. Raven Software zamierza, aby Groza była na tyle groźnym karabinem, co FFAR 1.
Krig 6
Mnożnik obrażeń głowy zmieniony z 1,4 na 1,5
Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,3
Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1
Zmieniono mnożnik obrażeń dolnej części tułowia z 1 na 1,1Krig 6 od dawna był w cieniu innych gwiazd w kategorii AR. Ta zmiana pozwoli na bardziej konkurencyjny czas zabijania, biorąc pod uwagę, że strzały padają w odpowiednie części ciała.
QBZ-83
Zwiększona prędkość ruchu
Zwiększona prędkość ruchu ADS
Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1 na 1,2
Zmieniono mnożnik obrażeń górnej części tułowia z 1 na 1,1QBZ otrzymał nieco większą mobilność, dzięki czemu opłacalne będzie strzelanie i poruszanie się jednocześnie.
Pistolety maszynowe:
LC10
Prędkość pocisku nieznacznie wzrosłaMac-10
Zmniejszono maksymalne obrażenia o 1To kolejna zapobiegawcza zmiana mająca na celu promowanie różnorodności. Mac-10 jest zarówno popularny, jak i przyjemny w użyciu. Częścią tego, co sprawia, że gra na Mac-10 jest uczciwa, jest to, że jego zalety są porównywalne z wadami. W tym miejscu pojawiają się umiejętności gracza. Wiedza o tym, kiedy i na jaką broń należy zamienić się podczas starcia, jest aspektem wysokich umiejętności. Chociaż ta zmiana zwiększa czas zabijania Mac-10 tylko o około 10%, jest to dobre miejsce, aby zachęcić do nieco większych zmian w kategorii SMG.
Karabiny snajperskie:
Pellington, 703
Zwiększona prędkość ADS
Czas wyciągania broni nieznacznie się wydłużyłKarabiny taktyczne
AUG Cold War
Czas między seriami wydłużony o 33%
Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,3M16
Czas między seriami zwiększony o 10%
Mnożnik obrażeń szyi zmieniony z 1,8 na 1,1AUG i M16 były w stanie osiągnąć wysoką szybkostrzelność, która pozwoliła jego posiadaczowi zanegować niezbędny filar identyfikacyjny karabinów seryjnych - celność. Ze względu na ich ekstremalną szybkostrzelność i zadającą potworne obrażenia serię, strzały nie musiały być nawet wyjątkowo celne, aby powalały rywala. Dzięki tej zmianie i dużym zmianom luf w dodatkach do broni, szybkostrzelność jest teraz właściwie wyważona między celnością, obrażeniami i szybkostrzelnością.
Top 10 gier z największym budżetem. Było warto?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?