Civilization V. Bogowie i Królowie. Szpieg w świątyni

Redakcja gra.pl
Wideo
od 16 lat
Po całej masie małych dodatków, wreszcie coś większego. Nowe cywilizacje, nowe jednostki, nowe cuda, a przede wszystkim: religia i szpiegostwo. Civilization V wreszcie będzie lepsza.

Ostatnia odsłona niezwykle popularnej i udanej serii strategii turowych – Civilization V – miała mnóstwo zalet: wreszcie rozbudowano i uatrakcyjniono stronę militarną rozgrywki. Sporo zmian zaszło z zarządzaniu miastami (czy raczej konkretnymi budynkami). Brakowało jednak tego, co w części czwartej miało znaczący wpływ na rozgrywkę: religii i szpiegostwa.

Teraz w grze znajdziemy tzw. punkty wiary, które maja podobna funkcję jak złoto czy punkty nauki lub kultury. Pozwalają one nam rozwijać własną religię, stawiać dodatkowe budynki oraz rekrutować misjonarzy i inkwizytorów.

Civilization V. Bogowie i Królowie. Szpieg w świątyni

A do czego przyda się szpiegostwo? Do tego samego, co w poprzedniej części. Szpieg albo będzie siał zamęt w innych miastach, albo kradł technologie. O ile mu się uda.

Oprócz tego w Civilization V. Bogowie i Królowie znajdziemy jeszcze 9 nowych cywilizacji (bez Polski), 27 nowych jednostek, 13 budowli, 9 cudów świata i trzy scenariusze.

W Polsce Civilization V. Bogowie i królowie ukaże się w wersji pudełkowej w podwójnej wersji językowej do wyboru (angielskiej i z polskimi napisami). Kiedy? Kilka dni później niż to planowano, czyli 26 czerwca.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gra.pl Gra.pl