Twórcy gry Sid Meier's Civilization VI ze studia Firaxis Games zaprezentowali kilka istotnych informacji o swojej nowej grze.
Do tej pory każda rozgrywka w Civilization - po założeniu miasta i wybraniu pierwszych badań - rozpoczynała się od "wyprodukowania" robotników. To ta jednostka odpowiadała za budowę ulepszeń na kolejnych polach.
Teraz to się zmieni. Zamiast robotników będą budowniczowie z określoną liczbą użyć (zazwyczaj do trzech). To oznacza, że będziemy mogli zbudować na przykład kopalnię i dwie farmy. A potem ponownie trzeba będzie rekrutować budowniczych.
Co w zamian? Nie będziemy musieli czekać kilku-kilkunastu tur na wybudowanie tej kopalni czy farmy; zostaną one wzniesione natychmiast.
W połączeniu z nowym sposobem budowania miast ma to uatrakcyjnić rozgrywkę i zwiększyć rolę planowania:
Kolejny materiał prezentuje angielską cywilizację z królową Wiktorią na czele. Specjalną zdolnością będzie tu Muzeum Brytyjskie - muzea archeologiczne będą miały dodatkowe miejsca na artefakty, a każde muzeum będzie produkować więcej archeologów.
Tradycyjnie każda cywilizacja będzie miała też swoje unikalne jednostki. W tym przypadku będzie to wilk morski (jednostka morska lepsza od standardowych i mogąca zdobywać inne okręty) oraz czerwone kurtki (piechota z bonusem do walki na obcym kontynencie i nie tracąca punktów ruchu na wyokrętowanie).
Do tego dochodzi specjalna dzielnica w porcie: wybudowane tu jednostki dostają dodatkowe punkty ruchu. Do tego premia złota z portów na innym kontynencie i punkty wielkich admirałów.
Wszystko razem wygląda tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?