Na czele cywilizacji chińskiej w grze Sid Meier's Civilization VI stanie Qin Shi Huang, czyli pierwszy cesarz dynastii Qin.
Specjalną zdolnością tej cywilizacji będzie Cykl Dynastyczny, dający większe premie z odkryć i inspiracji.
Można jednak przypuszczać, że większym zyskiem dla graczy będą chińscy budowniczowie. W Civilization VI nie będzie już robotników. Zastąpią ich właśnie budowniczowie z określoną liczbą użyć (zazwyczaj do trzech).
To oznacza, że będziemy mogli zbudować na przykład kopalnię i dwie farmy. A potem ponownie trzeba będzie rekrutować budowniczych.
W zamian nie będziemy musieli czekać iluś tam tur na zbudowanie rzeczonej kopalni czy farmy - ta pojawi się natychmiast.
A jaka w tym kontekście będzie przewaga Chin? Budowniczych będzie można użyć o jeden raz więcej. Będą oni mogli też wspomagać budowę starożytnych i klasycznych cudów.
A skoro już o cudach mowa: w Civilization V jednym z nich był Wielki Mur, który chronił przed barbarzyńcami. Teraz Wielki Mur będzie budowla dostępną tylko dla Chin: w początkowej fazie gry będzie pełnił funkcję obronną (plus premie do złota), a w późniejszej będzie dawał premie do kultury i turystyki.
Ostatnia specjalność to jednostka Przyczajony Tygrys, która będzie znacznie tańsza w produkcji od normalnych jednostek tego poziomu.
Premiera gry Civilization VI została zaplanowana na 21 października.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?