Civilization VI: Persja szykuje się do podboju (wideo)

Radomir Wiśniewski

Wideo

Niezłe bonusy, świetna unikalna jednostka i łatwość w wypowiadaniu wojen. Persja zapowiada się na jedną z ciekawszych cywilizacji w grze Sid Meier’s Civilization VI.

Od czasu premiery gry Sid Meier's Civilization VI w formie DLC pojawiły się już dwie nowe cywilizacje: Polska i Australia. Wkrótce zadebiutuje kolejny gracz: Persja.

W grze na czele Persji stanie Cyrus. Jego unikalna zdolność to Upadek Babilonu - po wypowiedzeniu wojny z zaskoczenia wszystkie perskie jednostki dostają premię do ruchu.
Zaś samo wypowiedzenie wojny z zaskoczenia oznacza dla nas mniejsze kary dyplomatyczne.

Już na początkowym etapie gry Persja może skorzystać ze swojej unikalnej jednostki. Nieśmiertelni zastępują zbrojnych, a mimo to dysponują atakiem dystansowym (a przy okazji też mocną obroną).

Unikalną umiejętnością perskiej cywilizacji jest satrapia. To premia do wewnętrznych szlaków handlowych (i dodatkowy szlak po opracowaniu doktryny filozofii politycznej).
Persowie mają też swoją unikalną budowlę - Pairidaeza to ulepszenie pola, które zapewnia punkty kultury, złoto i dodatkowe premie za sąsiadujące dzielnice i centra miast.

Wszystko razem prezentuje się tak:

Przy okazji warto wspomnieć, że Civilization VI doczekało się wersji demo. Przez 60 tur możemy grać Chinami pod przywództwem Qin Shi Huanga na mapie z Ameryką, Egiptem i Sumerią.
Możemy też rozegrać samouczek z Sumerią i Egiptem. Demo znajdziecie na Steamie

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie