Na czele Japonii w grze Sid Meier's Civilization VI stanie Tokimune Hōjō, który w drugiej połowie 13 wieku odparł dwa najazdy mongolskie.
Czym japońska cywilizacja będzie się charakteryzowała w grze?
Przede wszystkim zdolnością Restauracja Meiji, która pozwala na niezwykle gęsta zabudowę miast, co z jednej strony przyniesie premier za sąsiadujące ze sobą dzielnice, a z drugiej: pozwoli na lepszy rozwój na trudnym, wyspiarskim terenie.
Japońskie wojska będą zaś korzystać z Boskiego Wiatru.
Ta zdolność wojskom lądowym daje bonusy do walki na wybrzeżu, a jednostkom morskim: na płytkich wodach.
Każda z cywilizacji w grze będzie dysponować unikalną jednostką. W przypadku Japonii będzie to oczywiście samuraj. Ta jednostka nie będzie tracić siły odnosząc rany.
Wreszcie tylko Japonia będzie mogła wybudować Fabrykę Elektroniki (którą w jej przypadku zastąpi zwykłe fabryki) z dodatkowymi premiami do produkcji i kultury nie tylko w mieście, w którym ją postawimy, ale też dla okolicznych miast.
A przy okazji: studio Firaxis Games potwierdziło, że tytułowy utwór do Civilization VI skomponuje Christopher Tin, autor utworu Baba Yetu z gry Civilization IV.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?