Civilization VI: Samuraj i Boski Wiatr (wideo)

Radomir Wiśniewski
Civilization VIPremiera gry Civilization VI została zaplanowana na 21 października
Civilization VIPremiera gry Civilization VI została zaplanowana na 21 października Firaxis Games
Twórcy gry Civilization VI tym razem prezentują najważniejsze informacje o cywilizacji japońskiej, która do boju pośle samurajów, a przewagę technologiczną zyska za sprawą Fabryki Elektroniki.

Na czele Japonii w grze Sid Meier's Civilization VI stanie Tokimune Hōjō, który w drugiej połowie 13 wieku odparł dwa najazdy mongolskie.

Czym japońska cywilizacja będzie się charakteryzowała w grze?
Przede wszystkim zdolnością Restauracja Meiji, która pozwala na niezwykle gęsta zabudowę miast, co z jednej strony przyniesie premier za sąsiadujące ze sobą dzielnice, a z drugiej: pozwoli na lepszy rozwój na trudnym, wyspiarskim terenie.

Japońskie wojska będą zaś korzystać z Boskiego Wiatru.
Ta zdolność wojskom lądowym daje bonusy do walki na wybrzeżu, a jednostkom morskim: na płytkich wodach.

Każda z cywilizacji w grze będzie dysponować unikalną jednostką. W przypadku Japonii będzie to oczywiście samuraj. Ta jednostka nie będzie tracić siły odnosząc rany.

Wreszcie tylko Japonia będzie mogła wybudować Fabrykę Elektroniki (którą w jej przypadku zastąpi zwykłe fabryki) z dodatkowymi premiami do produkcji i kultury nie tylko w mieście, w którym ją postawimy, ale też dla okolicznych miast.

A przy okazji: studio Firaxis Games potwierdziło, że tytułowy utwór do Civilization VI skomponuje Christopher Tin, autor utworu Baba Yetu z gry Civilization IV. 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gra.pl Gra.pl