Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares i Screen Space Directional Occlusion. Brzmi tajemniczo, ale efekty widać od razu, bo studio Crytek chwali się możliwościami swojego silnika graficznego Cryengine.
Crytek, czyli autorzy serii Crysis, podczas Game Developers Conference w San Francisco postanowili zademonstrować pełnię możliwości silnika graficznego Cryengine.
Pierwszy materiał to Cryengine w kilkunastu grach. Tak już obecnych na rynku (jak Evolve) czy będących dopiero w fazie produkcji (jak na przykład Kingdom Come : Deliverance):
Drugie wideo prezentuje zaś szereg efektów, takich jak Physically Based Rendering, 3D HDR Lens Flares czy Real-Time Local Reflections:
W ujęciu statycznym wygląda to natomiast tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.