– Liczyliśmy na duże zainteresowanie ale skala sukcesu mile nas zaskoczyła. Znacznie lepszy wynik bardzo cieszy, tym bardziej, że reakcja większości fanów a także serwisów branżowych jest wręcz entuzjastyczna. Dobrze wróży to przyszłości naszego nowego projektu – nie kryje zadowolenia Adam Kiciński, prezes CD Projekt.
Zwiastun przygotowany przez studio Platige Image Tomasza Bagińskiego zadebiutował w czwartek. Najwięcej odsłon wygenerował oficjalny kanał gry na YouTube - 73 proc.
A sam zwiastun, gdyby ktoś jeszcze nie widział, prezentuje się tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?