Dark Gravity zapowiedziane. Polskie studio tworzy hardcorową strzelankę

materiały prasowe
Dark Gravity zapowiedziane. Polskie studio tworzy hardcorową strzelankę
Dark Gravity zapowiedziane. Polskie studio tworzy hardcorową strzelankę
Dark Gravity to nowa strzelanka typu shmup, która w IV kwartale 2020 r. zadebiutuje na PC. Wstępnie planowane jest też wydanie gry na Nintendo Switch. Tytuł ma wyróżniać się wysokim poziomem trudności, szerokimi możliwościami craftingu oraz unikalną grafiką low poly. Dark Gravity będzie nawiązywać do klasycznych japońskich strzelanek, jak np. Radiant Silvergun czy Ikaruga.

Nad nową strzelanką pracuje niezależne polskie studio Korgorus. Wydawcą gry będzie Ultimate Games S.A. Dark Gravity ma być intensywną strzelanką typu shmup, skoncentrowaną na jednoosobowej rozgrywce. Studio Korgorus stawia na wysoki poziom trudności, nieliniowy tryb kampanii oraz wielkie ilości wrogów i bossów. Gra zostanie osadzona w futurystycznej rzeczywistości po V wojnie światowej. Gracz wcieli się w pilota, którego los rzuci w wir wydarzeń niczym z dobrego technothrillera.

„Projekt nawiązuje do klasycznych japońskich strzelanek sprzed lat. Wśród inspiracji stojących za Dark Gravity znajdują się np. Ikaruga, Radiant Silvergun czy Zero Gunner. Oczywiście nie zabraknie tutaj unikalnych cech, które będą wyróżniać ten tytuł na tle innych produkcji. Chodzi nie tylko o stylizowaną grafikę low poly, ale też o intrygującą historię oraz szerokie możliwości craftingu i rozbudowy myśliwców” – mówi pomysłodawca gry i założyciel studia Korgorus, Rafał Szewczyk.

Jak zapowiada Rafał Szewczyk, Dark Gravity zaoferuje bardzo szybką i intensywną zabawę, pełną strzelania i niszczenia, ale też zbierania zasobów i rozbudowywania myśliwca. W sumie gracze znajdą w Dark Gravity 17 mocno zróżnicowanych misji, 34 bossów, 8 myśliwców oraz całą masę dodatkowych elementów.

„Bardzo duże znaczenie odegra poziom trudności – gra na najwyższym poziomie będzie się bowiem znacznie różnić od normalnego poziomu. Wyższy poziom to większe wyzwania, nowi przeciwnicy, nowi bossowie oraz dodatkowe sekrety. Co ważne, duże różnice dotyczą też myśliwców. Każdy z nich będzie mieć swój unikalny charakter, a uzbrojenie można będzie dostosować do własnych preferencji. Wszystko to zwiększy dodatkowo żywotność Dark Gravity” – dodaje Rafał Szewczyk.

Główne cechy Dark Gravity:
[*] szybka i intensywna rozgrywka;
[*] nieliniowa kampania, intrygująca historia;
[*] stylowa grafika low poly;
[*] 3 zróżnicowane poziomy trudności;
[*] crafting i rozbudowa myśliwców;
[*] 34 bossów;
[*] dodatkowy tryb przetrwania.[/lista]

Premierę Dark Gravity na platformie Steam zaplanowano na IV kwartał 2020 r. Później gra zostanie wydana również na Nintendo Switch i być może pojawi się także na innych konsolach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polacy nieświadomi zagrożeń związanych z AI

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl