W oficjalnym komunikacie Blizzard Entertainment informuje, że w ciągu pierwszego tygodnia sprzedano 2 700 000 egzemplarzy dodatku. W wersji pudełkowej i cyfrowej.
A finałowy boss został w tym czasie pokonany już ponad półtora miliona razy. Natomiast internetowe transmisje z wieczornych premier gry w różnych krajach oglądało ponad 2,4 miliona graczy.
Dla porównania: kiedy w maju 2012 roku do sklepów trafiło Diablo III, w ciągu pierwszych 24 godzin sprzedaży "poszło" ponad 3 500 000 egzemplarzy. Zaś po pierwszym tygodniu całkowita liczba posiadaczy gry urosła do 6 300 000.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

HUAWEI Watch Fit 2 Active Czarny
Ekran AMOLED o przekątnej 1.74 cala z ultrawąskimi…
kup teraz

Withings ScanWatch (HWA09-model 3-All-Int)
Withings ScanwatchPierwszy hybrydowy smartwatch z …
kup teraz

Samsung Galaxy Watch5 Pro SM-R920 45mm Czarny
Waga: 46,5 gWymiary: 45,4 x 45,4 x 10,5 mmTyp (dam…
kup teraz

Amazfit GTS 3 Czarny
Amazfit GTS 3 Graphite Black Amazfit GTS 3 to potę…
kup teraz

Amazfit GTR 3 Pro Brązowy
Duży ekran Ultra HD Amoled. Zaprojektowany w klasy…
kup teraz

GARMIN Fenix 7 Srebrno-szary (100254001)
Jest 7 dni w tygodniu, a zegarki z serii fēnix 7 s…