Dying Light, gra polskiego studia Techland, swoją premierę miała 27 stycznia. I jeszcze w tym miesiącu zajęła pierwsze miejsce wśród najlepiej sprzedających się gier pudełkowych w Stanach Zjednoczonych, ustanawiając przy okazji rekord jako najszybciej sprzedająca się nowa marka z gatunku survival horror.
W pierwszym tygodniu sprzedaży wydania pudełkowego w Wielkiej Brytanii, Dying Light trafił na pierwsze miejsce notowania GFK Chart-Track. Pierwsze miejsce na listach najlepiej sprzedających się gier polskie zombiaki zajęły też we Francji, Szwecji czy Australii.
W połowie marca Techland pochwalił się, że w ciągu 45 dni od premiery liczba graczy osiągnęła poziom 3 200 000 osób.
A teraz twórcy zdradzili, ile gier - na wszystkie platformy, czyli na PC, PlayStation 4 i Xbox One - sprzedało się w Polsce: 80 000.
- To bardzo dobry wynik na naszym polskim rynku. Szczególnie biorąc pod uwagę, że przez ostatnie 3 miesiące gra sprzedawała się w pełnej premierowej cenie, a sama marka jest dla naszych klientów w Polsce czymś nowym - komentuje Tomasz Gawlikowski z Techlandu.


Dowiedz się więcej o grze Dying Light
Strefa Biznesu: Nowe zagrożenie cybernetyczne! Tak działają hakerzy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?