Za Dying Light odpowiadają nasi rodzimi eksperci od zombie, czyli studio Techland. Dead Island i Dead Island Riptide sprzedały się świetnie (grubo ponad 5 milionów egzemplarzy). Teraz, pod okiem Warner Bros. studio pracuje nad nową marką.
W Dying Light kluczowa rolę ma odgrywać pora dnia. Za dnia zombie jest mniej i są mniej agresywne. Dzięki temu w otwartym świecie możemy poszukać zapasów czy ulepszeń do broni. W nocy sytuacja się zmienia: zombie jest więcej i nie da się w stosunku do nich użyć takich przymiotników jak apatyczne czy niemarawe.
Gra powstaje na silniku graficznym Chrome Engine 6 (to również dzieło Techlandu) i trafi na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Z tej racji można by się spodziewać, że będzie wyglądać naprawdę dobrze. I tak też jest.
A na nowym zwiastunie możemy zobaczyć jak w grze działa oświetlenie i jak prezentują się miejskie obszary:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?