Dying Light: Nowi przeciwnicy, nowe zombie, nowa broń (wideo)

Radomir Wiśniewski
Dying LightDying Light
Dying LightDying Light Techland
Content Drop #0 to pierwszy z całej serii darmowych dodatków do gry Dying Light. Na PC już dziś, na konsolach we wrześniu.

Wydana w styczniu 2015 roku gra Dying Light to największy sukces polskiego studia Techland. Gra podbiła listy sprzedaży na całym świecie i doczekała się bardzo dobrych recenzji.

Doczekała się też kilku dodatków; przede wszystkim dużego rozszerzenia The Following z nową mapą, historią i pojazdami.

A w tym toku doczeka się całej serii darmowych dodatków.
- Po niemal trzech latach od premiery Dying Light blisko pół miliona graczy każdego tygodnia zagrywa się w naszą produkcję. Podczas pierwszych miesięcy od premiery, w roku 2015, notowaliśmy wyniki na poziomie 700 000 graczy tygodniowo. To jasno pokazuje, że społeczność zgromadzona wokół gry nadal jest ogromna, aktywna i oczekuje więcej - pisał w czerwcu, w liście otwartym do graczy, Paweł Marchewka, CEO Techlandu.

Techland postanowił, że w ciągu roku gra otrzyma 10 darmowych DLC. Poza tym gra ma się doczekać kolejnych usprawnień w mechanice i balansie, a wydarzenia społecznościowe będą pojawiały się częściej: do 4 na kwartał.

Dziś (na razie tylko na PC) debiutuje dodatek Content Drop #0. Co w nim znajdziemy?

W grze pojawi się nowa frakcja (ulokowana w Old Town), do tego nowy typ zombie i nowa skórka dla gracza. Jest też nowa broń: Harran Military Rifle.

Z tą ostatnią wiąże się kolejna nowość przygotowana przez Techland, która dziś startuje. To Gemly, czyli cyfrowa platforma dystrybucji, gdzie możemy kupić gry (nie tylko te będące dziełem Techlandu, ale też i innych producentów).
Tu także będzie zdobyć ekskluzywną zawartość do gier polskiego studia. Takich, jak wspomniany karabin dostępny właśnie na gemly.com.

Platforma wkrótce ma się też wzbogacić o część społecznościową związaną z grami Techlandu.
- Stworzyliśmy Gemly, by móc być bliżej naszych fanów i w jednym miejscu zebrać całą społeczność zgromadzoną wokół gier Techlandu. Jednocześnie zależy nam na zaangażowaniu naszych fanów, a zawartość Drop #0 dla Dying Light to tylko przedsmak niesamowitych doświadczeń i wyzwań - dodaje Paweł Marchewka. 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gra.pl Gra.pl