Dying Light powstaje na PC i Nowe konsole, czyli PlayStation 4 i Xbox One. Jasne: gra wszystkim od razu kojarzy się z Dead Island, ale trochę różnic jest.
Wszystko opiera się na cyklu dnia i nocy.
W dzień jest w miarę bezpiecznie. To świetna pora na eksplorację otwartego świata w poszukiwaniu zapasów czy części do tworzenie/modyfikowania broni (system ma być podobny do tego z Dead Island). Za dnia zombie są mniej aktywne, a niektóre rodzaje w ogóle się nie pokazują. Trzeba tylko uważać na innych ocalałych, którzy też szukają zapasów.
W nocy sytuacja jest już zupełnie inna i zmieniamy się w z zwierzynę łowną. Zombie polują na wszystko i wszędzie. Pojawiają się najgroźniejsze gatunki. Ciężko będzie dotrwać do kolejnego świtu…
W przeciwieństwie do Dead Island, tu akcję będziemy obserwować z pierwszej perspektywy. I inaczej będziemy się poruszać – jak zapowiadają twórcy – w stylu le parkour. Łatwiej będzie się można dostać w różne miejsca, szybciej uciec, etc.
A wszystko razem będzie wyglądać mniej więcej tak:
[video: https://www.youtube.com/watch?v=JbbbFlTN98k width:640 height:360 align:center]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?