Wydana w styczniu 2015 roku gra Dying Light to największy sukces polskiego studia Techland. Gra podbiła listy sprzedaży na całym świecie i doczekała się bardzo dobrych recenzji.
Doczekała się też kilku dodatków; przede wszystkim dużego rozszerzenia The Following z nową mapą, historią i pojazdami.
A to nie koniec, bo latem Techland zapowiedział program 10 dodatków w 12 miesięcy. Wszystkie darmowe i dodające niewielkie rzeczy: nowe bronie, nowych przeciwników, etc.
Najnowszy - Content Drop #2 - też zawiera tylko jedną (choć może właściwie dwie) rzecz: tłumik.
Od samego początku eliminacja zombie w Dying Light to przede wszystkim walka wręcz. Przydają się też łuki. Owszem, jest także broń palna, ale ta ma jedną wadę: hałas od razu przyciąga szybkie, zwinne i w sumie całkiem niebezpieczne wirale.
Właśnie dodany tłumik dość znacząco modyfikuje rozgrywkę, ale też chyba przesadnie jej nie ułatwia za sprawą pewnych ograniczeń. Po pierwsze: tłumik da się zamontować tylko na pistoletach.
Po drugie: pistolet z tłumikiem potrzebuje specjalnej amunicji.
Content Drop # 2 to także malowanie Neon Storm do naszego pojazdu. Jest ono dostępne tylko dla zarejestrowanych w Gemly, czyli cyfrowej platformie dystrybucji, jaką w lipcu uruchomił Techland.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?