Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]

Redakcja gra.pl
Dying Light Za sprawą Dying Light polskie zombie po raz trzeci ruszą na podbój świata
Dying Light Za sprawą Dying Light polskie zombie po raz trzeci ruszą na podbój świata
Techland znienacka zapowiedział nową grę. Będzie otwarty świat, będą zombiaki. A gra Dying Light ukaże się także na Xbox One i PlayStation 4.

Trzeba przyznać, że polskie studio Techland zna się na zombie. Dead Island sprzedąło się w ponad 5 milionach sztuk. Kontynuacja – czyli Dead Island Riptide – radzi sobie równie dobrze, okupując listy najchętniej kupowanych gier (szczegóły znajdziecie na przykład tu – Dead Island Riptide: Polskie zombie wciąż najlepsze).

A tymczasem już ruszyły prace nad kolejną grą z zombiakami w roli głównej.
„Nadzieja gaśnie o zmierzchu, gdy ocalali walczą o resztki człowieczeństwa” – co się kryje za tym hasłem?
Dying Light, czyli action-survival horror z perspektywy pierwszej osoby, w której niebanalną rolę pełni cykl dnia i nocy.

Co wiadomo o grze?
W dzień będziemy przemierzać otwarty i rozległy świat. Nieco wyludniony za sprawą epidemii.

Po co?
Żeby znaleźć zapasy i zdobyć (albo ulepszyć) broń.
Nocą już nie będzie tak miło, bo po zmroku zainfekowani robią się znacznie agresywniejsi, a na dodatek pojawiają się takie ich odmiany, których za dnia nie spotkamy. Nocą staniemy się zwierzyną łowną i z utęsknieniem będziemy wypatrywać świtu.
- Technologia kolejnej generacji konsol pozwoliła nam stworzyć naprawdę dynamiczny, otwarty świat ze zmieniającym całą rozgrywkę cyklem dnia i nocy – zapewnia Paweł Marchewka, prezes firmy Techland. – Innowacyjne poruszanie się w stylu parkour pozwala graczom na nieskrępowaną eksplorację, a konstruowanie uzbrojenia dodaje głębi gatunkowi action survival.

Tu szczególnie ciekawie brzmi „poruszanie się w stylu parkour”. Ma być łatwe i intuicyjne. W dzień I w nocy. Będziemy mogli przeskakiwać między budynkami, wspinać się po ścianach czy atakować z góry przeciwnika.

Świat gry ma się charakteryzować sporą różnorodnością. To samo dotyczy przeciwników – tu także będzie spory wybór. Jak będziemy z nimi walczyć? Chyba podobnie jak w Dead Island, czyli głównie w zwarciu za pomocą siekier, noży, młotów i tego typu narzędzi. Cokolwiek trafi nam w ręce, będzie można ulepszyć. To samo dotyczy broni palnej I wreszcie naszej postaci. Na początku zabawy wybierzemy jedną z czterech klas, a później będziemy ją rozwijać.

A jak to wszystko będzie wyglądać?
Dying Light jest pierwszą grą tworzoną na silniku Chrome Engine 6 opracowanym przez Techland. Został on skonstruowany pod nowe konsole I ma oferować wszystko, czego można by się spodziewać po grze, która ukaże się w 2014 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One (choć wersje na stare konsole także będą).

Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]
Dying Light: Zombie w nocy, zombie w dzień [galeria]

3 polskie organizacje na czarnej liście Facebooka

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie