Cała zabawa została podzielona na trzy elementy. Najwyższy – globalny – to zbieranie kolejnych fragmentów świata. Każdy nowy fragment, który uda nam się przyłączyć oferuje nieco inne bonusy, jest więc pole do globalnego myślenia. Kiedy wybierzemy fragment do przejęcia, trafiamy na klasyczną w takich produkcjach mapę strategiczną z własnym zamkiem. Tu stawiamy nowe budynki i rekrutujemy armię.
Z tą ostatnią przemieszczamy się po mapie strategicznej, a kiedy dojdzie do walki - trafiamy na mapę taktyczną gdzie w turach rozstrzygamy walkę. W walce mogą brać udział nasi bohaterowie, a na jej wynik może mieć wpływ ukształtowanie terenu. Mówiąc krótko: trochę jak w „hirołasach”, trochę jak w King's Bounty czy Disciples.
Do tego klasycznych dla takich gier ras, bohaterowie zdobywający doświadczenie i mający własny poziom reputacji i całkiem ciekawa oprawa graficzna.
Gra jest dziełem rosyjskiego studia Snowball Interactive, a w Polsce powinna się ukazać z niewielkim opóźnieniem po kwietniowej premierze.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?