W obu edycjach, czyli standardowej i limitowanej (F1 2013 Classic Edition) będzie oczywiście bieżący sezon F1 z Vettelem, Raikonnenem, Buttonem, Hamiltonem i spółką.
Ale znacznie ciekawiej zapowiada się wycieczka w przeszłość…
W obu edycjach znajdziemy zestaw z lat 80.
Będą to dwa tory:
Circuit De Jerez
Brands Hatch
I kilku legendarnych kierowców w swoich słynnych bolidach:
Williams FW07B z 1980 roku z dwoma kierowcami: Alan Jones i Alain Prost
Team Lotus 98T z 1986 roku. Kierowcy: Mario Andretti i Emerson FittipaldiFerrari F1-87/88C z 1988 roku. Kierowcy: Gerhard Berger i Michael SchumacherTeam Lotus 100T z 1988 roku. Kierowcy: Satoru Nakajima i Mika Hakkinen
Williams FW12 z 1988 roku. Kierowcy: Nigel Mansell i Damon Hill
Natomiast tylko w droższej Classic Edition znajdziemy podobny zestaw, ale z lat 90.
Dodatkowe tory to Imola i Estoril.
Ferrari F92 A z 1992 roku. Kierowcy: Jean Alesi
Williams FW14B z 1992 roku. Kierowcy: Nigel Mansell i David CoulthardFerrari F310 z 1996 roku. Kierowcy: Michael Schumacher i Gerhard BergerWilliams FW18 z 1996 roku. Kierowcy: Damon Hill i Jacques VilleneuveFerrari F399 z 1999 roku. Kierowcy: Eddie Irvine i Jody Scheckter
Williams FW21 z 1999 roku. Kierowcy: Alain Prost
Cena edycji standardowej gry F1 2013 to 139,99 złotych (PC) i 229,99 (PlayStation 3 i Xbox 360)
Cena F1 2013 Classic Edition: 249,99 złotych (tylko na PlayStation 3 i Xbox 360).
Wszystkie wersje na wszystkich platformach będą dostępne w pełnej polskiej wersji językowej.
A sama gra wygląda tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?