Kokpit Ferrari Vibration GT 458 Italia oparto na metalowej, w pełni regulowanej konstrukcji. Ma być stabilny – dzięki szerokiej podstawie.
Sama kierownica ma sekwencyjną skrzynię biegów z łopatkami, przełącznik Manettino pozwalający na zmianę ustawień samochodu podczas jazdy i złącze zestawu słuchawkowego.
Pedały są metalowe i mają przypominać te, które są w prawdziwych Ferrari. Dodatkowo pedał hamulca ma opcję progresywnego oporu.
Jest też technologia G.V.S. (Global Vibration System) – dzięki niej wibracje są odczuwalne na kierownicy, kolumnie sterującej i pedałach.
Pora na złe wiadomości: zestaw Thrustmaster Ferrari Vibration GT 458 kosztuje 1230 złotych.
A w akcji wygląda tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?