Forge of Empires: 100 000 000 euro

Redakcja gra.pl
Forge of EmpiresForge of Empires
Forge of EmpiresForge of Empires InnoGames
Ta niebagatelna suma to całkowite zyski, jakie przyniosła gra Forge of Empires. A jaki był koszt stworzenia gry?Sto razy mniejszy.

Obecnie Forge of Empire ma ponad 25 milionów zarejestrowanych graczy, którzy rozwijają swoje wioski od epoki kamienia przez kolejne ery. A sama gra jest dostępna nie tylko na przeglądarki, ale też na iOS i Android. 

Dziś twórcy gry, czyli studio InnoGames, postanowili się trochę pochwalić i ujawnili, że zyski Forge of Empires przekroczyły 100 milionów euro. Początkowy koszt wyprodukowania gry, która miała swoją premierę w 2012 roku, wynosił milion Euro.

- Model free to play pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i generować przychody w długim czasie. Mnóstwo graczy zostaje z naszymi tytułami na lata i dlatego stworzenie odpowiedniej długoterminowej motywacji jest jednym z naszych najważniejszych celów - komentuje Armin Busen z InnoGames.

Zresztą przedstawiciele studia mają więcej powodów do radości: wedle ich wyliczeń już jesienią próg 100 milionów euro przychodów przekroczy ich inna gra, czyli Grepolis. A pierwsza gra InnoGames - Plemiona (Tribal Wars) z 2003 roku - osiągnęła przychody na poziomie 80 milionów euro. 

3 polskie organizacje na czarnej liście Facebooka

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie