Obecnie Forge of Empire ma ponad 25 milionów zarejestrowanych graczy, którzy rozwijają swoje wioski od epoki kamienia przez kolejne ery. A sama gra jest dostępna nie tylko na przeglądarki, ale też na iOS i Android.
Dziś twórcy gry, czyli studio InnoGames, postanowili się trochę pochwalić i ujawnili, że zyski Forge of Empires przekroczyły 100 milionów euro. Początkowy koszt wyprodukowania gry, która miała swoją premierę w 2012 roku, wynosił milion Euro.
- Model free to play pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców i generować przychody w długim czasie. Mnóstwo graczy zostaje z naszymi tytułami na lata i dlatego stworzenie odpowiedniej długoterminowej motywacji jest jednym z naszych najważniejszych celów - komentuje Armin Busen z InnoGames.
Zresztą przedstawiciele studia mają więcej powodów do radości: wedle ich wyliczeń już jesienią próg 100 milionów euro przychodów przekroczy ich inna gra, czyli Grepolis. A pierwsza gra InnoGames - Plemiona (Tribal Wars) z 2003 roku - osiągnęła przychody na poziomie 80 milionów euro.
Czy technologie niszczą psychikę dzieci?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?