To będzie już czwarta gra z Gears of War w tytule, ale chronologicznie pierwsza: na długo przed inwazją Lambentów, zatopieniem Jacinto i detonacją Bomby Świetlnej, nastał Dzień Wyjścia. Dzień, w którym horda Szarańczy opuściła swe podziemne kryjówki i wyszła na powierzchnię Sery. A szczególy tych wydarzeń poznamy – jak ogłoszono właśnie na Comic-Con
w San Diego – 19 marca 2013 roku.
Kampania koncentruje się na historii Kilo Squad dowodzonym przez Damona Bairda i Augustusa „The Cole Train" Cole'a. Wbrew rozkazom wyruszają na ratunek miasta Halvo Bay.
Za grę odpowiada polskie studio People Can Fly, znane z pierwszego Painkillera, PC-towej wersji pierwszego Gears of War czy Bulletstorm z ubiegłego roku; doskonałej, lecz trochę niedocenionej gry.
- Dla People Can Fly to oczywiście wielka sprawa, wydarzenie bez precedensu na naszym rynku. To wielkie wyzwanie, ale też wielka przyjemność móc realnie kształtować kolejny epizod jednej z najbardziej znanych na świecie serii gier wideo - mówił Adrian Chmielarz, założyciel studia People Can Fly.
Na Comc-Con przedstawiono też sporo informacji o nowym trybie gry, czyli OverRun. To opartym o klasy zawodników tryb łączący elementy rozgrywek Hordy i Bestii, znanych z poprzednich wydań GoW.
Tryb OverRun będzie dostępny na mapie znanej już wcześniej mapie Rooftops i Island. W tym ostatnim przypadku rozgrywka została umiejscowiona na archipelagu wysp okalających Halvo Bay. Wyspy połączono ze sobą licznymi mostami i tunelami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?