GRID 2: Multiplayer w szczegółach

Redakcja gra.pl
GRID 2Długa kampania, mnóstwo trybów sieciowych i jak zawsze doskonała oprawa graficzna. GRID 2 zapowiada się bardzo dobrze. Może nawet brak widoku z kokpitu da się przeżyć...
GRID 2Długa kampania, mnóstwo trybów sieciowych i jak zawsze doskonała oprawa graficzna. GRID 2 zapowiada się bardzo dobrze. Może nawet brak widoku z kokpitu da się przeżyć...
Siedem trybów, specjalne eventy, wyzwania i reputacja. Multiplayer w GRID 2 ma być „naj” pod każdym względem.

Ludzie z Codemasters bardzo się starają, by GRID 2 nie okazał się grą na jeden raz. W rozmowie z serwisem VG247 Clive Moody, starszy producent wykonawczy gry zapewnia, że kampania dla jednego gracza to nawet 30 godzin zabawy. Na torach i na ulicach. W Europie i w Ameryce. W kilkudziesięciu samochodach różnych klas.

A w sumie to dopiero początek atrakcji, bo co może być lepszego od ścigania się z „żywymi” rywalami? W tej kwestii twórcy też postanowili podzielić się całkiem sporą dawką informacji.

W sieciowych rozgrywkach będzie mogło uczestniczyć do 12 graczy. Przed startem będzie można oczywiście modyfikować własne pojazdy czy nawet stworzyć własną markę. Na to ma pozwolić specjalny edytor. A ten, jeśli wierzyć twórcom – bo pewnie nikt tego nie przeliczy – pozwala na sześć miliardów kombinacji.

Do wyboru będzie siedem trybów:
Race
Endurance
Drift
Touge
Checkpoint
Face Off
Time Attack

A wśród eventów wyzwań globalnych znajdują się również tryby Overtake i Power Lap. W tych ostatnich będziemy rywalizować z innymi graczami nawet jeżeli ci nie będą zalogowani. Do zdobycia będzie kasa, punkty doświadczenia i reputacja.W każdym tygodniu ma się pojawiać dziewięć wyzwań, a wszystkie wyniki będziemy sprawdzać w RaceNet. System sprawdził się już przy poprzednich grach Codemasters, a tu doczeka się jeszcze wielu ulepszeń.

W RaceNet będziemy nie tylko sprawdzać, co się dzieje, kto i jak szybko na jakiejś trasie pojechał i jakie są nasze statystyki. RaceNet będzie nam tez wyszukiwał rywali do zabawy. Ci zostaną podzielni na trzy typy:
Weekly Rival – RaceNet automatycznie wybiera rywala tygodnia, dobierając go według zdolności i poziomu aktywności w grze
Social Rival – tu sami wybieramy oponenta albo ze znajomych, albo z graczy z którymi już się ścigaliśmy
Custom Rival – znów wybieramy sami, ale na podstawie odpowiednio dobranych parametrów.

Bardzo ważnym elementem rozgrywek będzie reputacja. Możemy ją zdobywać właściwie za wszystko, co zrobimy. Możemy ją też odbierać (albo stracić) innym graczom, jeżeli pokonamy ich w wyzwaniach globalnych.

A wszystko już od 31 maja, bo na ten dzień zaplanowano premierę gry GRID 2. Na PC, PlayStation 3 i Xbox 360 (w polskiej wersji językowej).

GRID 2: Multiplayer w szczegółach
GRID 2: Multiplayer w szczegółach
GRID 2: Multiplayer w szczegółach
GRID 2: Multiplayer w szczegółach

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl