GRID Autosport: Szczegóły polskiego wydania

Redakcja gra.pl
GRID AutosportW GRID Autosport mamy dostać najbardziej realistyczny model jazdy w historii serii
GRID AutosportW GRID Autosport mamy dostać najbardziej realistyczny model jazdy w historii serii
W tym przypadku najważniejsza jest odpowiedź na pytanie o polską wersję językową gry GRID Autosport. Taka będzie na wszystkich platformach. I nie będą to napisy, a dubbing. czyli tak samo, jak w poprzedniczce.

Pierwsze oficjalne informacje o grze GRID Autosport pojawiły się dziś rano. Teraz mamy szczegóły dotyczące wydania gry w Polsce.
Choć zmienił się wydawca (GRID wydawał CD Projekt, GRID Autosport wyda Cenega Poland), to sposób polonizacji będzie ten sam: dubbing. Na PC, PlayStation 3 i Xbox 360, czyli na wszystkich platformach, na których ukaże się gra.
Dla reagujących alergicznie na sformułowanie "polski dubbing" jest też dobra wiadomość: do wyboru będzie oryginalna, angielska wersja językowa. Premiera: 27 czerwca.

Przy okazji poznaliśmy też więcej informacji na temat samej gry. W trybie kariery czeka na nas sporo wyścigów. W różnych autach, w różnych klasach, na różnych torach. Będą samochody turystyczne, GT, prototypy, bolidy jednomiejscowe, pojazdy  modyfikowane, drift, itad. Czyli mniej więcej to, co w GRID 2, tylko więcej -  ponad 100 tras w 22 lokacjach. Do tego trzeba będzie zająć się też własnym zespołem i pozyskiwać sponsorów (a ten aspekt w poprzedniczce był potraktowany po macoszemu).

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami powróci widok z kokpitu. Nad modelem jazdy - który ma być najbardziej realistyczny w całej serii -  oprócz twórców ze studia Codemasters mają czuwać zawodowi kierowcy wyścigowi i eksperci z magazynu AUTOSPORT.

- Projektując GRID Autosport chcieliśmy skupić się przede wszystkim na wyścigach. Usunęliśmy wszystko, co nie wpływa na rywalizację na torze i wybraliśmy samochody i trasy, które zapewniają graczom odmienne wrażenia z wyścigów - mówi James Nicholls, główny projektant gry GRID Autosport. - Różnorodność jest dla nas kluczowa. Mamy tu pięć bardzo różnych rodzajów wyścigów. To nie jest gra, w której każdy wyścig jest taki sam, a zmieniają się tylko samochody i trasy. W GRID Autosport trzeba dostosować taktykę i nauczyć się różnych technik, aby odnieść sukces w każdej dyscyplinie. Każdy samochód posiada własną osobowość, a sztuczna inteligencja za każdym razem reaguje inaczej, nie tylko w zależności od naszego stylu jazdy, ale też w zależności od stylu zawodów, w których uczestniczymy. Koniecznie chcieliśmy zaznaczyć różnicę, na przykład pomiędzy wyścigami samochodów turystycznych a wyścigami otwartych bolidów.

Nie zabraknie oczywiście rozgrywek sieciowych skupionych wokół RaceNet. Co tydzień mają być dodawane nowe wyzwania, wprowadzone zostaną także nowe kluby wyścigowe RaceNet, które mają rywalizować ze sobą w pojedynkach klanowych. A do tego tryby imprezy, demolki i rywalizacji na dzielonym ekranie.

GRID Autosport: Szczegóły polskiego wydania

Strefa Biznesu: Jak sztuczna inteligencja zmieni handel i usługi?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie