– Od początku prac nad Hellraidem mieliśmy jasny cel stworzenia produkcji, w którą każdy z nas chciałby grać z przyjemnością. Chcieliśmy naszą grą złożyć hołd klasycznym tytułom, które ukształtowały nas jako graczy, wziąć sprawdzoną w nich formułę i udoskonalić nowymi pomysłami, nowoczesną technologią oraz rozbudowanym trybem kooperacji mogącym zapewnić dziesiątki, jeśli nie setki godzin krwawej frajdy – wyjaśnia na oficjalnym blogu gry jej producent, Marcin Kruczkiewicz. – Wydając naszą grę jeszcze w tym roku musielibyśmy pójść na zbyt wiele kompromisów, a końcowy produkt prawdopodobnie nie spełniłby naszych obietnic oraz oczekiwań graczy.
Podstawą decyzji o przesunięciu premiery są dość istotne zmiany w tych elementach gry, które nie specjalnie spodobały się graczom biorącym udział w playtestach. – Na przykład chcemy od nowa zaprojektować magię, by była ona jeszcze potężniejsza, zróżnicowana i efektowna wizualnie, dzięki nowym czarom oraz udoskonalonemu sposobowi ich rzucania – dodaje Kruczkiewicz.
Z drugiej strony sami twórcy mają nowe pomysły na grę i chcą też dodać nowe tryby.
W efekcie Hellraid trafi do dystrybucji cyfrowej (na PC, PlayStation 3 i Xbox 360) w przyszłym roku.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?