Kolejna łatka do Cyberpunka 2044. Co naprawia hotfix 1.22? Oto pełna lista zmian

Piotr Szymański
Kolejna łatka do Cyberpunka 2044. Co naprawia hotfix 1.22?
Kolejna łatka do Cyberpunka 2044. Co naprawia hotfix 1.22? Facebook Cyberpunk 2044
Programiści CD Projekt RED nie próżnują i co kilka tygodni wypuszczają kolejne łatki do Cyberpunka 2044. Gra, która ukazała się na początku grudnia ubiegłego roku, ma się już zdecydowanie lepiej, ale to technicznego ideału jeszcze trochę brakuje. Jaki zmiany i nowości wprowadza hotfix 1.22 do Cyberpunka 2044? Oto pełna lista zmian.

Nowy hotfix 1.22 do Cyberpunka 2044. Co nowego?

Najnowszy Hotfix 1.22 do Cyberpunka 2077 jest już dostępny do pobrania na komputerach PC, konsolach starej i nowej generacji oraz na Stadii. Aktualizacja nie jest wcale mała i na konsolach zajmuje 15,6 GB.

CD Projekt Red w Hotfixie 1.22 skupił się na naprawie najczęściej zgłaszanych błędów występujących od poprzedniej, marcowej aktualizacji, a także na zapewnieniu poprawy stabilności i wydajności gry.

Cyberpunk 2044 - hotfix 1.22 (28.04.2021). LISTA ZMIAN

Zadania i otwarty świat

  • Terminal przy Metro: Memorial Park powinien teraz prawidłowo zaliczać się na poczet osiągnięcia Bywalec.
  • Naprawiono błędy w wyglądzie Johnny’ego występujące po kupieniu nomadzkiego samochodu od Lany.
  • Naprawiono błąd w Kontrakcie: Dopóki śmierć nas nie rozłączy, który uniemożliwiał użycie windy.
  • Naprawiono błąd w zadaniu Delamain: Readmisja, który sprawiał, że gracz mógł utknąć w garażu, jeśli zamiast podążania za dronem wbiegł do pomieszczenia kontroli.
  • Dodano poprawkę wsteczną dla błędu naprawionego w aktualizacji 1.21, który sprawiał, że Takemura mógł utknąć w dokach Japantown w zadaniu Stary znajomy. U graczy, którzy doświadczyli tego błędu przed aktualizacją 1.21 i kontynuowali grę do aktualizacji 1.22, Takemura przeteleportuje się teraz do przybytku Wakako.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi otworzenie telefonu w mieszkaniu na początku zadania Nowy świt gaśnie.
  • Naprawiono problem, przez który gracz nie mógł używać broni i przedmiotów po wejściu w interakcję z panelem konserwacyjnym w zadaniu Kto sieje wiatr.

Efekty wizualne

  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów.

Interfejs

  • Naprawiono błąd sprawiający, że napisy w języku arabskim były nieprawidłowo wyrównane.

Stabilność i wydajność

  • Wprowadzono różne usprawnienia zarządzania pamięcią (co zmniejsza liczbę awarii), a także inne optymalizacje.
  • Poprawiono wydajność karty graficznej przy renderowaniu modeli i tkanin.

Konsole

  • Optymalizacja i usprawnienia obsługi jednostek GPU oraz ESRAM na konsoli Xbox One.
  • Poprawki w zarządzaniu pamięcią na PlayStation 5.

Stadia

  • Gra nie będzie się już blokowała w menu przypisania klawiszy kiedy klawiatura nie jest dostępna.

źródło: Cyberpunk.net

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl