Spis treści
Najtańszy plan z reklamami na Netflix to na razie porażka
Od 3 listopada Netflix wprowadził tańszy plan z reklamami w pierwszych dwunastu krajach. Twórcy serwisu zapowiadali, że użytkownicy, którzy się na niego zdecydują, obejrzą maksymalnie 5 minut reklam na godzinę oglądania treści. Jednorazowa reklama trwa od 15 do 30 sekund.
Ponadto nowy plan ma ograniczenia: jakość wideo to maksymalnie 720p, nie ma możliwości zapisywania filmów i seriali na dysku oraz występują pewne braki w ofercie ze względu na ograniczenia licencyjne.
Tańszy plan z reklamami nie trafił na razie do Polski. Zostały nim objęte:
- Stany Zjednoczone,
- Kanada,
- Meksyk,
- Brazylia,
- Australia,
- Korea,
- Japonia,
- Wielka Brytania,
- Hiszpania,
- Francja,
- Niemcy,
- Włochy.