Tak przynajmniej wynika z zestawienia sklepu internetowego Agito.pl. W grudniu 2012 sprzedaż tabletów w porównaniu do grudnia 2011 roku wzrosła o 1950 procent. Czyli niemal 20-krotnie.
– Wyniki naszych zestawień wyraźnie pokazują, że mijający rok i najbliższe miesiące to czas tabletów, zwłaszcza tych w atrakcyjnych cenach. Na rynku tabletów swoją okazję wykorzystały rodzime marki, takie jak GoClever, Kiano czy Modecom. Coraz mocniej do świadomości klientów przebija się też chiński Ainol – tłumaczy Patryk Wojtas z Agito.pl.
Ktoś jednak na sprzedaży tabletów traci. – Wraz ze wzrostem sprzedaży tabletów, sukcesywnie spada zainteresowanie netbookami. Biorąc pod uwagę powyższy okres, sprzedaż tych urządzeń spadła u nas o niemal 80 procent – dodaje Piotr Michalski z Agito.pl.
Wciąż decydującym czynnikiem przy wyborze tabletu jest cena. Im niższa, tym lepsza, stąd na szczycie zestawienia najpopularniejszych marek królują te modele, które kosztują mniej niż 500 złotych. W tym wypadku są to Modecom FreeWAY TAB 7 i Goclever Tab T76.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?