Kursk: Fabuła na pierwszym planie

Redakcja gra.pl
KurskKursk
KurskKursk Jujubee
Kursk będzie tytułem skierowanym do dojrzałego gracza oczekującego nietuzinkowej i ambitnej rozrywki, w której szczególny nacisk zostanie położony na fabułę i sposób prowadzenia akcji - zapowiadają twórcy i zdradzają wstępną datę premiery.

Data premiery gry Kursk jest rzeczywiście bardzo wstępna, bo chodzi o drugą połowę przyszłego roku. Twórcy - czyli polskie studio Jujubee przy okazji pokazało też kilka grafik: od hotelu w Moskwie, gdzie rozpoczniemy grę, po wnętrza okrętu podwodnego K-141 Kursk.

- Przy okazji prezentacji grywalnego dema gry Kursk podczas różnych imprez targowych (Gamescom, Poznań Game Arena, czy Warsaw Games Week), wskazywaliśmy na fakt, że okręt podwodny nie będzie jedynym miejscem, w którym odbywać się ma akcja gry. Wraz z postępem prac zdecydowaliśmy się uchylić rąbek tajemnicy i pokazać jak jedno z najważniejszych miejsc w grze będzie wyglądać - komentuje Michał Stępień, prezes zarządu Jujubee S.A., w informacji prasowej. - Luksusowy pokój hotelowy w Moskwie będzie punktem startowym dla naszej misji. Wykorzystaliśmy wiele odniesień, aby pokazać wysoki splendor i przepych wnętrza pokoju hotelowego, z wieloma złotymi dodatkami, elegancką pościelą, filarami i oczywiście niesamowitym widokiem z okien. Warto tutaj dodać, że wiele z widocznych obiektów będzie interaktywnych. Dla przykładu gracz może korzystać z widocznych na zrzutach ekranu laptopa i telewizora. Choć prace nad tą lokacją jeszcze trwają, to chcieliśmy pochwalić się w jakim kierunku zmierzamy od strony jakościowej.

A czego możemy się spodziewać po grze?
K-141 Kursk to rosyjski okręt podwodny z napędem atomowym klasy Oscar II. 12 sierpnia 2000 roku okręt zatonął wraz z całą załogą podczas letnich manewrów Floty Północnej na Morzu Barentsa.
I wokół tych wydarzeń ma się koncentrować gra Kursk.

Fabuła gry - jak podkreślają twórcy - ma być w większości oparta na faktach.
- Kursk będzie tytułem skierowanym do dojrzałego gracza oczekującego nietuzinkowej i ambitnej rozrywki, w której szczególny nacisk zostanie położony na fabułę i sposób prowadzenia akcji. Będzie to tytuł, w którym gra jest narzędziem do opowiedzenia historii, a nie historia pretekstem do wprowadzenia mechanik gry - dodaje Michał Stępień. 

od 7 lat
Wideo

Powstaje aplikacja do monitorowania występowania kleszczy

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl