Pierwsza część kampanii przeznaczona była dla ojców (przeczytacie o niej TUTAJ). A druga część jest dla mam.
– Słowa uczą, ale to przykłady pociągają. Dlatego myślę, że nie wolno pozostawiać dziecka samemu sobie w żadnej dziedzinie: od sprzątania, wspólnego gotowania aż po wspólne oglądanie telewizji albo gry w gry komputerowe. Emocje dzielone z dziećmi podczas gry to coś, co najbardziej łączy i jednocześnie uczy. Wymaga to nieco zaangażowania od rodziców, ale ten wysiłek sprawi, że połączą nas z dziećmi wspólne więzy i przeżycia do których zawsze będzie można się odwołać – mówi prezenterka i jednocześnie mama, Anna Popek.
Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi rodziców na system oznaczeń programów PEGI. Został on stworzony przez samych producentów i dystrybutorów gier, którym zależało na bezpieczeństwie najmłodszych użytkowników. System w prosty sposób objaśnia, dla jakiej kategorii wiekowej jest dana gra i co zawiera. A w Polsce każda gra jest oznakowana zgodnie z nim.
Szczegółowe informacje o oznaczeniach PEGI na www.pegi.info/pl.
Zakaz smartfonów w szkołach? 67% Polaków mówi "tak"!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?