Mamo, patrz w co gram

Redakcja gra.pl
Mamo, patrz w co gramMamo, patrz w co gram
Mamo, patrz w co gramMamo, patrz w co gram Redakcja gra.pl
Kampania Patrz w co gram skierowana jest do rodziców. Ma na celu zwrócenie uwagi na to, w jakie gry grają dzieci i jak łatwo sprawdzić, czy dana gra dla dzieci się nadaje.

Pierwsza część kampanii przeznaczona była dla ojców (przeczytacie o niej TUTAJ). A druga część jest dla mam.

– Słowa uczą, ale to przykłady pociągają. Dlatego myślę, że nie wolno pozostawiać dziecka samemu sobie w żadnej dziedzinie: od sprzątania, wspólnego gotowania aż po wspólne oglądanie telewizji albo gry w gry komputerowe. Emocje dzielone z dziećmi podczas gry to coś, co najbardziej łączy i jednocześnie uczy. Wymaga to nieco zaangażowania od rodziców, ale ten wysiłek sprawi, że połączą nas z dziećmi wspólne więzy i przeżycia do których zawsze będzie można się odwołać – mówi prezenterka i jednocześnie mama, Anna Popek.

Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi rodziców na system oznaczeń programów PEGI. Został on stworzony przez samych producentów i dystrybutorów gier, którym zależało na bezpieczeństwie najmłodszych użytkowników. System w prosty sposób objaśnia, dla jakiej kategorii wiekowej jest dana gra i co zawiera. A w Polsce każda gra jest oznakowana zgodnie z nim.

Szczegółowe informacje o oznaczeniach PEGI na www.pegi.info/pl.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gra.pl Gra.pl