Neverwinter ma być klasyczną grą MMORPG opartą na systemie Dungeons & Dragons. A twórcy gry chętnie opowiadają o tym, co znajdziemy w grze.
– Chcemy być pewni, że grając jako Manipulujący Czarodziej jesteście w stanie kontrolować swoich przeciwników – tak postać Manipulującego Czarodzieja opisuje Zeke Sparkes, Lead Designer gry Neverwinter. – Niemal każdy czar zawiera w sobie element manipulujący: możesz odpychać wrogów, zamykać w blokach lodu i unosić w powietrze mając pewność, że nie zagrożą Twojej drużynie w czasie walki. To duża odpowiedzialność, lecz odpowiednio kontrolując przebieg starcia, jesteś w stanie zniszczyć swoich wrogów, zanim zaprezentują oni pełnię swoich możliwości i dramatycznie zaszkodzą Twoim kompanom.
Brzmi nieźle. A jak wygląda?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?