Płatny WhatsApp nadchodzi. Sprawdź nowe funkcje WhatsApp Premium i kto z niego skorzysta

Kacper Derwisz
Kacper Derwisz
Do kogo skierowana będzie płatna wersja WhatsApp?
Do kogo skierowana będzie płatna wersja WhatsApp? Bibhash / gettyimages
WhatsApp to jeden z najpopularniejszych darmowych komunikatorów internetowych. Gości on na smartfonach wielu osób korzystającej z tej formy komunikacji z bliskimi. Używają go również firmy do kontaktu ze swoimi klientami i to przede wszystkim dla firm właśnie przeznaczony będzie abonament WhatsApp Premium. Zobacz, jakie korzyści zaoferuje płatny WhatsApp.

Spis treści

Komunikator WhatsApp i jego popularność

WhatsApp to bardzo popularny, darmowy komunikator internetowy przeznaczony głównie na smartfony. Aplikacja stawia na duży szacunek do prywatności użytkowników, m.in. dzięki szyfrowaniu end-to-end (ang. od końca do końca). Oznacza to, że jedynie nadawca i odbiorca danej wiadomości może je przeczytać, bez możliwości podejrzenia przesyłanych treści przez osoby trzecie.

Jego dużym plusem jest też wysoka prostota obsługi. Użytkownik nie musi wymyślać nazwy konta lub podawać innym adresu e-mail, aby się komunikować — wystarczy numer telefonu, po którym WhatsApp odnajduje konkretne osoby, do których chce się dotrzeć. Dzięki temu jest to również dobre rozwiązanie dla firm, które, podając numer telefonu na wizytówce, jednocześnie udostępniają swój "login", pod którym można ich znaleźć w komunikatorze.

Płatny WhatsApp, czyli opcja Premium

WhatsApp Premium ma być nowym planem subskrypcyjnym w tym popularnym komunikatorze. Będzie on jednak skierowany do stosunkowo niewielkiej części społeczności aplikacji, a mowa tutaj o wspominanych wcześniej przedsiębiorcach. To oni, w zamian za miesięczną, stałą opłatę otrzymają dostęp do dodatkowych funkcji. Oprócz podstawowych funkcjonalności, takich jak:

  • wysyłanie oraz odbieranie wiadomości głosowych i tekstowych,
  • przesyłanie zdjęć, filmów i plików
  • czy tworzenie konferencji wideo,

klienci biznesowi otrzymają dwie dodatkowe funkcje:

  1. pierwsza z nich to możliwość podłączenia jednego konta do dziesięciu urządzeń. Dzięki temu WhatsApp będzie mógł stać się narzędziem w rękach kilkuosobowego działu obsługi klienta, w którym każdy użytkownik ma dostęp do tych samych konwersacji i tego samego czatu;
  2. druga funkcja pozwala na stworzenie własnego, unikalnego linku do naszego "profilu" w WhatsApp. Odpowiedni link ma wyglądać na podobieństwo tego z Facebooka i pozwalać na szybką i bardziej efektywną komunikację z firmą. Prezentować się ma następująco:

    wa.me/nazwa_firmy

    .

Ma być to usługa opcjonalna i mniejsze firmy nie będą zmuszane do zakupu subskrypcji. Może to jednak znacznie pomóc większym zespołom w przystępnej komunikacji ze swoimi klientami.

Zobacz również:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Strefa Biznesu -Produkcja Izery. Podpisano umowę z chińską firmą Geely

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie