Playstorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach

Redakcja gra.pl
PlaystormingPlaystorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach
PlaystormingPlaystorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach
16 ekspertów z 8 krajów będzie rozmawiać o grach, ich przyszłości, o tym w co i dlaczego gramy. Spróbują też odpowiedzieć na pytanie, czy gry to jeszcze tylko rozrywka, czy już sztuka. A wszystko w ramach konferencji Playstorming organizowanej przez przez Instytut Goethego w Krakowie.

Konferencję Playstorming zaplanowano na 16 maja, w godzinach 9 - 18, w Goethe-Institut w Krakowie (Rynek Główny 20). Udział w konferencji jest bezpłatny, a zgłoszenia są przyjmowane do 11 maja (adres: [email protected]).

Konferencja jest organizowana w ramach projektuInstynkt gry! Do udziału zaproszono 16 ekspertów z 8 krajów. Są to wybitni twórcy i badacze gier reprezentujący różne ośrodki i różne  kierunki ideowe.
To na przykład Peter Dürsch z Uniwersytetu w Heidelbergu, który bada zastosowania teorii gier w sytuacjach konfliktów społecznych.**
To także prof. Matthias Fuchs z Uniwersytetu Leuphana w Lüneburgu, który jest czołowym teoretykiem sztuki gier oraz ludologii. Będzie także Andreas Lange z berlińskiego Muzeum Gier Komputerowych. Wśród gości znajdzie się również Markus Montola z Helsinek, który pracował naukowo w Nokia Research Center i w laboratorium gier na uniwersytecie w Tampere.

Program konferencji Playstorming

9:05 – 9:30: Wprowadzenie - Eric Zimmerman, New York University
9:30 – 11:00: Poziom I:  Dlaczego i w co gramy?
- Peter Dürsch (DE), Universität Heidelberg
- Tomasz Majkowski (PL), Uniwersytet Jagielloński
- Matthias Fuchs (DE), Leuphana University Lüneburg

11:30 – 13:00: Poziom II: Grywalizacja
- Pawel Tkaczyk (PL), autor książki “Grywalizacja”
- Simone Soubusta (DE), Heinrich Heine Universität Düsseldorf
- Paolo Pedercini (IT), Molleindustria

14:30 – 16:00: Poziom III: Sztuka czy rozrywka?
- Eurídice Cabañes (E), Arsgames
- Eric Zimmerman (US), New York University
- Andreas Lange (DE), Computer Game Museum Berlin

16:30 – 18:00: Poziom IV: Miasto jako plac zabaw
- Sebastian Quack (DE), Invisible Playground
- Michał Grelewski (PL), Topografia
- Markus Montola (FI), Housemarque

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polacy nieświadomi zagrożeń związanych z AI

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl