Playstorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach

Redakcja gra.pl
PlaystormingPlaystorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach
PlaystormingPlaystorming: Rozmowy o grach na czterech poziomach
16 ekspertów z 8 krajów będzie rozmawiać o grach, ich przyszłości, o tym w co i dlaczego gramy. Spróbują też odpowiedzieć na pytanie, czy gry to jeszcze tylko rozrywka, czy już sztuka. A wszystko w ramach konferencji Playstorming organizowanej przez przez Instytut Goethego w Krakowie.

Konferencję Playstorming zaplanowano na 16 maja, w godzinach 9 - 18, w Goethe-Institut w Krakowie (Rynek Główny 20). Udział w konferencji jest bezpłatny, a zgłoszenia są przyjmowane do 11 maja (adres: playstorming@krakau.goethe.org).

Konferencja jest organizowana w ramach projektuInstynkt gry! Do udziału zaproszono 16 ekspertów z 8 krajów. Są to wybitni twórcy i badacze gier reprezentujący różne ośrodki i różne  kierunki ideowe.
To na przykład Peter Dürsch z Uniwersytetu w Heidelbergu, który bada zastosowania teorii gier w sytuacjach konfliktów społecznych.**
To także prof. Matthias Fuchs z Uniwersytetu Leuphana w Lüneburgu, który jest czołowym teoretykiem sztuki gier oraz ludologii. Będzie także Andreas Lange z berlińskiego Muzeum Gier Komputerowych. Wśród gości znajdzie się również Markus Montola z Helsinek, który pracował naukowo w Nokia Research Center i w laboratorium gier na uniwersytecie w Tampere.

Program konferencji Playstorming

9:05 – 9:30: Wprowadzenie - Eric Zimmerman, New York University
9:30 – 11:00: Poziom I:  Dlaczego i w co gramy?
- Peter Dürsch (DE), Universität Heidelberg
- Tomasz Majkowski (PL), Uniwersytet Jagielloński
- Matthias Fuchs (DE), Leuphana University Lüneburg

11:30 – 13:00: Poziom II: Grywalizacja
- Pawel Tkaczyk (PL), autor książki “Grywalizacja”
- Simone Soubusta (DE), Heinrich Heine Universität Düsseldorf
- Paolo Pedercini (IT), Molleindustria

14:30 – 16:00: Poziom III: Sztuka czy rozrywka?
- Eurídice Cabañes (E), Arsgames
- Eric Zimmerman (US), New York University
- Andreas Lange (DE), Computer Game Museum Berlin

16:30 – 18:00: Poziom IV: Miasto jako plac zabaw
- Sebastian Quack (DE), Invisible Playground
- Michał Grelewski (PL), Topografia
- Markus Montola (FI), Housemarque

 

Czy technologie niszczą psychikę dzieci?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie