Project Eternity: Pierwszy gameplay

Redakcja gra.pl
Project EternityProject Eternity: Pierwszy gameplay
Project EternityProject Eternity: Pierwszy gameplay
Choć akurat gameplay to nie jest w tym wypadku najlepsze słowo. Ale coś się rusza. I to jest ważne dla co najmniej 73 986 przyszłych graczy.

Tyle osób wpłaciło łącznie 3 986 929 dolarów na Kickstarterze, by sfinansować najnowszą grę znanego lubianego (m. in. za Fallout: New Vegas, Neverwinter Nights 2 czy Star Wars: Knights of the Old Republic II) studia Obsidian Entertainment.

Tak duża kwota nie dziwi, biorąc pod uwagę to, co obiecali twórcy. A obiecali wielką grę RPG w starym, dobrym stylu. Z mnóstwem lokacji, przeciwników, skarbów, przygód, postaci niezależnych, dialogów i rzutem izometrycznym. Czyli coś w stylu Baldur's Gate. Albo Icewind Dale.  

Teraz możemy zobaczyć w ruchy pierwsze efekty prac. Opowiada o nich szef całego projektu, czyli Josh Sawyer. Możemy zobaczyć, jedną z lokacji, dynamiczne oświetlenie, zmieniającą się porę dnia...

Premierę Project Eternity (na PC) wstępnie zaplanowano na wiosnę przyszłego roku; także w polskiej wersji językowej.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie