Shards of War to gra z gatunku MOBA osadzona w świecie science-fiction. Do dziś gracze mieli do wyboru 17 postaci, ale to się właśnie zmieniło za sprawą nowego Sentinela - Decima.
To jednostka wsparcia. Kontrolowany przez nią satelita umożliwia kontrolę pola walki i zadawanie nieustannych obrażeń oznaczonym przeciwnikom (umiejętności Gwiazda Poranna i Powołanie). Decima może też ogłuszać przeciwników, a za sprawą umiejętności Córka Światłości uzdrowić wszystkich Sentineli z drużyny którzy znajdują się w określonej strefie.
Nową postać można już wypróbować na nowej mapie: Meridian Gate. Ta została umieszczona w centrum Prime Shard. Na tej mapie kwatera główna, drony i wieże zostały zmodyfikowane i nawiązują do korporacyjnej wojny pomiędzy Aether oraz Spiral Directive.
Choć główny cel pozostaje ten sam (zniszczenie kwatery głównej drużyny przeciwnej), pojawia się kilka nowych elementów gry. To chociażby drony bateryjne i Mech-skafander.
A o co chodzi z "interaktywną oprawą muzyczną"? Aktualizacja wprowadza muzykę, która ma się adaptować do sytuacji podczas rozgrywki.
- Muzyka na różne sposoby reaguje bezpośrednio na to, co dzieje się w Shards of War - podkreśla Bastian Seelbach, szef działu udźwiękowienia studia Bigpoint. - W ten sposób rozgrywka staje się intensywniejsza, a ścieżka dźwiękowa odzwierciedla poczynania graczy i napędza ich do działania.
Zakaz smartfonów w szkołach? 67% Polaków mówi "tak"!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?