Na pierwsze dwa pytania już można odpowiedzieć.
Zdaniem twórców z polskiego studia CI Games, wprawnemu graczowi kampania w Sniper: Ghost Warrior 2 zajmie około 7 godzin, czyli więcej niż w przypadku poprzedniczki.
A gra to efekt pracy 149 pracowników pracujących w 3 studiach w 2 krajach.
A czy to będzie hit?
– Sniper: Ghost Warrior 2 będzie po prostu lepszy od poprzedniej części, bo wyciągnęliśmy wnioski z popełnionych błędów – mówi Marek Tymiński, prezes CI Games. – Bez wątpienia najnowszy Sniper będzie największym polskim hitem eksportowym tego roku.
Pierwsza część – choć nie doczekała się oszałamiających ocen – sprzedała się bardzo dobrze. W końcu poszło ponad 3 000 000 egzemplarzy. A druga część rzeczywiście zapowiada się lepiej pod każdym względem. Gra miała większy budżet, pracowało przy niej więcej ludzi, a część z nich nabrało sporego doświadczenia przy pracach nad jedynką. Efektem jest chociażby zupełnie nowy system Sztucznej Inteligencji przeciwników.
I wreszcie gra działa na nowym silniku graficznym i to nie byle jakim, bo na CryEngine 3 stworzonym przez studio Crytek na potrzeby gry Crysis 3.
A dziś twórcy gry podali jeszcze kilka faktów:
- Przed wysłaniem gry do tłoczni, w całym procesie produkcji, powstało aż 3276 buildów gry
- W grze zobaczymy mapy wzorowane na autentycznych lokacjach m.in. na zakątkach Sarajewa czy Tybetu
- Ścieżka dźwiękowa to 42 minuty muzyki
- Będzie 39 osiągnięć do zdobycia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?