Wystarczy spojrzeć do serwisu metacritic.com. Średnia ocen – w zależności od platformy – waha się od 49 do 53 punktów na 100.
Tymczasem przedstawiciele polskiego studia CI Games, które grę przygotowało, chwalą się „doskonałą dynamiką sprzedaży na najważniejszych rynkach na świecie".
Nie podają tu konkretnych liczb, a różnicę między sprzedażą pierwszego a najnowszego Snipera. W sumie jest to jakieś porównanie, bo pierwszy Sniper: Ghost Warriror sprzedał się naprawdę nieźle, przekraczając granicę 3 000 000 sprzedanych gier.
Najnowsze dane dotyczą okresu pierwszych 7 dni od premiery sprzedaży obu gier.
W tym okresie we Francji nowy Sniper sprzedał się o 159 % lepiej. W Australii o 178 %. W Ameryce o 36% w USA, w Wielkiej Brytanii o 44 %, a w Niemczech 0 34%.
Efekt jest taki, że u naszych zachodnich sąsiadów Sniper: Ghost Warrior 2 jest obecnie drugą najchętniej kupowaną grą na Xbox 360. Podobnie jest w Anglii.
Wersja na Playstation 3 załapała się zaś na ostatni stopień podium w Anglii, Niemczech i Skandynawii.
Jak Disney wzbogacił przez lata swoje portfolio?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?