Splinter Cell: Blacklist. Więcej strzelania, mniej skradania
Redakcja gra.pl
Splinter Cell: Conviction był bardzo dobra grą, tylko za mało było w niej skradania. W nowej odsłonie przygód Sama Fischera będzie chyba podobnie.
Na zaprezentowanych na E3 materiałach pokazano grę bardzo podobną do Conviction i wydanej kilka dni temu innej produkcji Ubisoft, czyli Ghost Recon: Future Soldier.
Wciąż zatem mamy system Mark & Execute, a nasz Sam całkiem sprawnie radzi sobie ze znaczną liczbą wrogów. Czyli pewnie będzie tak, jak we wspomnianym Conviction: można się skradać, ale po co, skoro da się wszystkich wystrzelać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.