Splinter Cell: Blacklist. Więcej strzelania, mniej skradania

Redakcja gra.pl
Splinter Cell: Conviction był bardzo dobra grą, tylko za mało było w niej skradania. W nowej odsłonie przygód Sama Fischera będzie chyba podobnie.

Na zaprezentowanych na E3 materiałach pokazano grę bardzo podobną do Conviction i wydanej kilka dni temu innej produkcji Ubisoft, czyli Ghost Recon: Future Soldier.

Wciąż zatem mamy system Mark & Execute, a nasz Sam całkiem sprawnie radzi sobie ze znaczną liczbą wrogów. Czyli pewnie będzie tak, jak we wspomnianym Conviction: można się skradać, ale po co, skoro da się wszystkich wystrzelać?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie