Jak co roku, na rozdaniu branżowych nagród The Game Awards mieliśmy możliwość poznania nie tylko zwycięzców w poszczególnych kategoriach. Gala jest bowiem doskonałą okazją do zaprezentowania nadchodzących produkcji, w tym także premierowych zapowiedzi. Na podsumowaniu 2021 roku było podobnie i otrzymaliśmy kilka wyjątkowo ciekawych materiałów z gier, o czym możecie przekonać się tutaj.
Wśród zdecydowanie wartych wyszczególnienia i najbardziej zaskakujących zapowiedzi znalazła się nowa gra w uniwersum Gwiezdnych Wojen - Star Wars Eclipse. Choć marka doczekała się kilku mniej lub bardziej udanych adaptacji growych, to nadchodząca produkcja wyróżnia się na ich tle. Wszystko za sprawą developerów, którzy ją tworzą.

Quantic Dream
Gra Star Wars Eclipse przygotowywana jest przez studio Quantic Dream, doskonale znane w branży i wśród graczy. Deweloperzy stworzyli m.in. takie tytuły, jak Heavy Rain, Farenheit czy Detroit: Become Human. Firma jest też wydawcą kilku ciekawych tytułów, jak choćby ciekawe i wciągające Sea of Solitude. Jak więc łatwo zauważyć, Quantic Dream specjalizuje się w niezwykłych historiach, a ich gry mogą poszczycić się znakomitą narracją. Co więcej, mamy w nich często do czynienia z wartościowym przesłaniem oraz zaskakującą fabułą. Dlatego też, ogłoszenia przez producenta gry umiejscowionej w świecie Gwiezdnych Wojen wprost rozpaliło wyobraźnię graczy i zapowiada wyjątkową historię, osadzoną w równie wyjątkowym uniwersum.
Star Wars Eclipse
Poza zaprezentowanym na TGA 2021 zwiastunem, niewiele wiadomo na temat gry. Jak wspomniano, twórcami produkcji jest studio Quantic Dream, natomiast jej wydawcą jest Lucas Arts, czyli fachowcy od Gwiezdnych Wojen. Wiadomo także, że tytuł będzie przygodową grą akcji, nastawioną na historię. Wybory graczy w trakcie rozgrywki z kolei, będą miały wyraźne konsekwencje i duże znaczenie dla wydarzeń w grze.

Postacie główne
Twórcy zapowiadają, że Gwiezdne Wojny Zaćmienie zaoferuje nam kilka postaci grywalnych, a nie jednego bohatera. Przypuszczalnie więc, narracja może przypominać rozwiązania zastosowane w Heavy Rain, gdzie w kolejnych rozdziałach sterowaliśmy zamiennie jednym z kilkorga dostępnych bohaterów.