– Do projektu została zaangażowana grupa doświadczonych menadżerów oraz zawodników o wysokich aspiracjach i umiejętnościach. SteelSeries dostarczy zawodnikom DragonBorns.net najnowszy, profesjonalny sprzęt do grania i zapewni odpowiednie warunki do szlifowania umiejętności.
– Nie ma osoby w e-sporcie, która nie słyszałaby o firmie SteelSeries. Renoma marki oraz jakość produktów sprawiają, że chyba każdy zespół chciałby z duńskim producentem współpracować – tłumaczy Grzegorz „Stone” Kamiński, główny manager DragonBorns.net. – Jesteśmy niezwykle zmotywowani i podekscytowani możliwością pracy z globalną marką.
Męska dywizja League of Legends DragonBorns.net zakwalifikowała się do elitarnych, europejskich rozgrywek 3 sezonu – jest wśród 8 najlepszych europejskich zespołów walczących o udział w mistrzostwach świata.
Żeńska dywizja League of Legends stawia sobie za cel nie tylko sukcesy eSportowe, lecz także przełamanie stereotypów. – Chcemy być numerem jeden, jeśli chodzi o kobiecą scenę League of Legends, a przy okazji przełamać stereotyp, że dziewczyny nie nadają się do grania i nie grają w ogóle – zapewnia menadżerka, Oliwia „Lilpwnd” Chrzanowska.
W DragonBorns.net są też gracze w FIFA, a wśród nich Bartosz „Bartas” Tritt, obecny wicemistrzem świata i Europy.
Więcej informacji na stronie dragonborns.net.
Strefa Biznesu: Polskie firmy muszą być bardziej innowacyjne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?