Gra Tom Clancy's The Division, za którą odpowiada studio Massive Entertainment, ukazała się na początku marca 2016.
Teraz, okazji drugich urodzin Ubisoft informuje, że już 20 000 000 graczy trafiło do Nowego Jorku skażonego epidemią grypy dolarowej.
Wśród nich pół miliona graczy spędziło w grze ponad 400 godzin. Podziemia odwiedzono 160 000 000 razy, ale ukończono je 69 000 000 razy.
Urodziny to dobry moment nie tylko na takie wyliczenia, ale też na prezenty. Na najbliższy miesiąc twórcy zaplanowali sporo aktywności, w tym cztery wydarzenia globalne - co tydzień jedno. Biorący w nich udział gracze będą mieli szansę na zdobycie specjalnych nagród i unikatowych elementów wyposażenia.

Strefa Biznesu: Polskie firmy muszą być bardziej innowacyjne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?