Akcja gry The Guild 3 rozpoczyna się w 1400 roku, w Europie. Tu tworzymy swoją dynastię, której losami pokierujemy przez kolejne lata.
Musimy się zająć rzemiosłem, handlem, politycznymi intrygami i nie możemy też zapominać o życiu towarzyskim i społecznym.
Nad grą pracuje kanadyjskie studio GolemLabs. Twórcy bardzo dużą wagę przywiązują do działania sztucznej inteligencji w The Guild 3. Dzięki systemowi sztucznej inteligencji EHE (Evolutive Human Emulator) chcą nawet wprowadzić nowe standardy w tej dziedzinie.
O co chodzi? W oparciu o system sześciu cech charakteru i umiejętności, sztuczna inteligencja w grze ma przystosowywać się do dowolnego systemu potrzeb i motywacji umożliwiając pojawianie się charakterystycznych zachowań i rozwoju, co stworzy, jak przekonują twórcy, niezwykle wciągającą atmosferę gry.
- Sztuczna inteligencja jest ważnym elementem w grze i dlatego skupiliśmy rozwój naszej technologii i projektowanie na tej funkcji od samego początku pracy nad tytułem. Nie tylko dlatego, że jest to jedna z naszych specjalności w GolemLabs, ale także dlatego, że funkcja ta jest równie ważna dla Nordic Games (wydawca gry - przyp. aut.). Każda mała akcja w grze posiada zestaw wartości, które wpływają na reakcje sztucznej inteligencji, aby zapewnić bardziej realistyczną rozgrywkę. Każda decyzja gracza wpływa na środowisko, aktywność i zachowanie NPCów, sprawiając, że EHE stawia prze użytkownikiem coraz trudniejsze wyzwania - przekonuje Jean-René, założyciel i programista w GolemLabs.
A kiedy przekonamy się, jak to wszystko sprawdza się w praktyce? Jeszcze w tym roku, ale konkretnej daty premiery na razie nie ma.
Strefa Biznesu: Nowe zagrożenie cybernetyczne! Tak działają hakerzy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?