TikTok pozwoli twórcom zarabiać na tworzonych treściach. TikTok Pulse zawalczy z YouTube Shorts

Kacper Derwisz
Kacper Derwisz
Twórcy nareszcie będą mogli zarabiać na swoich treściach.
Twórcy nareszcie będą mogli zarabiać na swoich treściach. Solen Feyissa / Pexels
TikTok wciąż zyskuje na popularności. Mimo wielu kontrowersji dotyczących bezpieczeństwa jego użytkowania, aplikacja staje się jednym z najbardziej dominujących mediów społecznościowych na świecie. Firma zapowiedziała, że pozwoli twórcom na zarabianie bezpośrednio na treściach udostępnianych w aplikacji. Zobacz, czym będzie TikTok Pulse i jak będzie działać.

Spis treści

TikTok i media społecznościowe

Dzisiejsze społeczeństwo jest już wręcz uzależnione od mediów społecznościowych. Wielu ludzi nie wyobraża sobie dnia bez przejrzenia Facebooka, wrzucenia zdjęcia na Instagrama czy zabijania czasu na TikToku. Różne firmy walczą o naszą uwagę, udostępniając za darmo serwisy umożliwiające komunikację z rodziną i znajomymi lub po prostu łatwą w odbiorze rozrywkę.

Zarabianie na TikToku, czyli TikTok Pulse

Matt Navara, osoba dobrze poinformowana w kwestii nowinek w segmencie mediów społecznościowych, kilka dni temu poinformował, że TikTok ma wkrótce rozpocząć działanie usługi, dzięki której twórcy będą mogli zarabiać bezpośrednio poprzez tworzone przez nich treści.

TikTok wprowadza TikTok Pulsce — rozwiązanie reklamowe, na którym mogą zarabiać twórcy. Walka TikTok vs YouTube Shorts w oczach twórców się rozpoczyna

Usługa oficjalnie zapowiadana była już nieco wcześniej na oficjalnym blogu TikToka. Jak czytamy w informacji prasowej:

Aby pomóc markom wsiąknąć do rozrywki i kultury na TikTok, jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem TikTok Pulse, nowego rozwiązania w zakresie reklamy kontekstowej, które pozwala reklamodawcom umieścić swoją markę obok najlepszych treści w Feedzie. TikTok Pulse został zaprojektowany, aby dać markom narzędzia i kontrolę do bycia częścią tych codziennych momentów i trendów, które angażują społeczność.

Jednak aby móc wziąć udział w programie reklamowym TikToka, twórca musi spełniać szereg wymagań:

  • Musisz mieć przynajmniej 100 tysięcy obserwujących,
  • Opublikować przynajmniej 5 filmów w ostatnich 30 dniach,
  • Mieć minimum 18 lat.

Platforma zaznacza, że przystąpienie do programu nie jest równoznaczne z rozpoczęciem zarabiania. W ten sposób pokazujemy tylko reklamodawcom, że jesteśmy otwarci na dołączanie reklam ich marek do swoich treści.

Zobacz również:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Strefa Biznesu -Produkcja Izery. Podpisano umowę z chińską firmą Geely

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gra.pl Gra.pl
Dodaj ogłoszenie