Torment: Tides of Numenera. Walka w Dziewiątym Świecie (wideo)

Radomir Wiśniewski

Wideo

Można gadać, można się skradać, można wpływać na innych. Ale czasami nic nie zastąpi walki. Jak będzie wyglądała walka w grze Torment: Tides of Numenera?

Gra Torment: Tides of Numenera nad którą pracuje studio inXile Entertainment założone przez weterana branży Briana Fargo, dość powszechnie jest okreslana mianem "duchowego spadkobiercy Planescape: Torment".

Akcja gry rozgrywa się w Dziewiątym Świecie. To Ziemia za miliard lat. Wcześniej postało i upadło osiem cywilizacji. Każda pozostawiła po sobie tajemnicze relikty zwane Numenerami, a Dziewiąty Świat próbuje odkryć ich znaczenie i potencjał.

Twórcy obiecują, że bardzo często będziemy mogli wybrać inne rozwiązanie niż to polegające na walce.
Podstep, perswazja, zastraszenie, skradanie... to jednak nie zawsze się uda. Albo zwyczajnie będziemy chcieli otwartej konfrontacji, podczas której będzie sie liczyła siła oręża, czarów i naszych sojuszników.

Walka, jak cała zresztą gra, ma być złożona i wielowymiarowa. Nie zabraknie tu korzystania z unikalnych zdolności i planowania. Jak to wszystko będzie wyglądać?

Z odpowiedzią spieszy nowy materiał przygotowany przez twórców, a zatytułowany Konflikty i kryzysy. W roli narratora wystąpił Tomasz Knapik:

Premiera gry Torment: Tides of Numenera - na PC, PlayStation 4 i Xbox One - została zaplanowana na 28 lutego. 

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie