Pod względem mechaniki, Uprising44: Powstanie Warszawskie to mała hybryda, czyli połączenie gry strategicznej (kiedy dowodzimy niewielkimi oddziałami powstańczymi) i gry akcji z widokiem z trzeciej perspektywy (kiedy kierujemy bezpośrednio Cichociemnym).
Do odwzorowania ruchów tych ostatnich wykorzystano m.in. technologię motion capture. Polega ona na nagrywaniu przez system kamer ruchów prawdziwych aktorów (obwieszonych specjalnymi markerami jak choinka światełkami) bezpośrednio do komputera, co pozwala później przenieść ruchy aktora do gry.
Sesje mocap do Uprising44: Powstanie Warszawskie kręcono we wrocławskim studiu GRUPAMY (powstały tu też animacje np. do Bulletstorm i Dead Island).
Premiera gry Uprising44: Powstanie Warszawskie (na razie tylko na PC) jeszcze latem tego roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?