Głównym założeniem jest odwzorowanie klimatu tamtego okresu oraz charakterystycznych miejsc na mapie Warszawy lat 30-tych i 40-tych. Podstawową osią projektową przy tworzeniu obszarów gry jest pojęcie „wstrzymanego miasta" czyli przedstawienie Warszawy, które jest po wyniszczającym okresie wojny, okupacji oraz Powstania – Michał Dziwniel, główny projektant gry ze studia DMD Enterprise. – Jest cieniem miasta, które pamiętamy z okresu międzywojnia, niemniej cały czas przechadzając się tymi zniszczonymi i często zdewastowanymi ulicami możemy dostrzec ducha „Paryża Wschodu".
![]() | |
![]() | |
W grze znajdziemy 15 odwzorowanych miejsc i budynków w stolicy. Pełna lista prezentuje się tak:
Plac Napoleona
Budynek Poczty Głównej
Wieżowiec Prudential
„Mała Poczta"
Ulica Marszałkowska
Krakowskie Przedmieście
Uniwersytet Warszawski
Hotel Europejski
Kościół Św. Aleksandra na Placu Trzech Krzyży
Kościół Zakonu Sióstr Wizytek
Oficyna Czapskich
Kamienica Schmidtnerów
Plac Krasińskich
Port Czerniakowski
Kanały Podmiejskie
A w samej grze wygląda to tak:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?