Co przyczyniło się do solidnych wyników za pierwszy kwartał 2019 roku? Jak podkreśla producent, firma rozwijała oferty infrastruktury ICT i inteligentnych urządzeń, kontynuując jednocześnie poprawę wydajności i jakości działalności operacyjnej.
Rok 2019 jest rokiem wdrażania 5G na skalę światową, co z kolei oznacza, że grupa biznesowa Huawei odpowiedzialna za współpracę z operatorami – Carrier Business Group, ma przed sobą nowe możliwości rozwoju. Firma do końca marca tego roku podpisała 40 umów na 5G z operatorami z całego świata i dostarczyła ponad 70 tys. stacji bazowych do sieci nowej generacji.
W QI 2019 r. Enterprise Business Group, uruchomiła dedykowaną platformę cyfrową i zaprezentowała nową strategię „Huawei Inside". Huawei wdrożył pierwszy na świecie punkt dostępu Wi-Fi 6 obsługujący 5G. Do końca pierwszego kwartału 2019 roku firma dostarczyła więcej produktów Wi-Fi 6 niż jakikolwiek inny producent.
Warto dodać, że w pierwszym kwartale 2019 r. Huawei dostarczył na rynek 59 mln smartfonów. Dla porównania – w QI 2018 chiński producent sprzedał 39,3 mln smartfonów. Producent dobrze sobie radził także w innych segmentach biznesu – takich jak PC, urządzenia wearables oraz smart home.
Jedno z nowych rozwiązań firmy z Shenzhen to Huawei Cloud – jego celem jest budowa chmury hybrydowej, zapewniającej rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji dla wielu branż. Z Huawei Cloud do tej pory zaczęło korzystać już ponad milion użytkowników korporacyjnych i deweloperów. W QI 2019 usługi te zostały uruchomione w Singapurze, gdzie firma zaprezentowała także swoją kompleksową platformę rozwoju AI pod nazwą ModelArts.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
Czy trzeba płacić opłaty za użytkowanie wieczyste?
60 sekund Biznesu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?