Takie jak ten, w którym pokazują nam proces nagrywania walki i ruchów postaci w sesjach motion capture.
Właściwie w skrócie zobaczymy tu cały proces – od przygotowania planu zdjęciowego, przez kręcenie coraz to bardziej skomplikowanych sekwencji, po przeniesienie wszystkiego już do gry.
Nie mogło też zabraknąć walki, która w grze będzie dość istotnym elementem:
A co nas czeka w samej?
Otwarty i bardzo ładny świat. Ładny, bo gra powstaje nie tylko na stare konsole i PC, ale tez PlayStation 4 i Xbox One.
Całe miasto jest jednak kontrolowane przez Centralny System Operacyjny, w skrócie: ctOS. Ten zaś steruje wszystkim: sygnalizacją świetlną, rozkładem jazdy metra, zasilaniem, miejskim monitoringiem, służbami porządkowymi...
Na dodatek do systemu są podłączeni wszyscy mieszkańcy. Ten, kto ma dostęp do ctOS, może błyskawicznie dowiedzieć się właściwie wszystkiego o wszystkich. Stan konta, miejsce pracy, kartoteka, billing. Cokolwiek.
A kto ma dostęp do systemu? Oakzuje się, że także niepowołane osoby. Takie jak Aiden Pearce, nasz bohater...
Premiera gry Watch_Dogs: 22 listopada
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?